مقاله بررسی تأثیر هزینه پارکینگ حاشیه‌ای بر انتخاب یا عدم انتخاب شیوه سواری شخصی (مطالعه موردی: شهر قزوین)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تأثیر هزینه پارکینگ حاشیه‌ای بر انتخاب یا عدم انتخاب شیوه سواری شخصی (مطالعه موردی: شهر قزوین) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر هزینه پارکینگ حاشیه‌ای بر انتخاب یا عدم انتخاب شیوه سواری شخصی (مطالعه موردی: شهر قزوین)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر هزینه پارکینگ حاشیه‌ای بر انتخاب یا عدم انتخاب شیوه سواری شخصی (مطالعه موردی: شهر قزوین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر هزینه پارکینگ حاشیه‌ای بر انتخاب یا عدم انتخاب شیوه سواری شخصی (مطالعه موردی: شهر قزوین) :

تعداد صفحات :۲۴

یکی از رایج­ترین روش­های مدیریت تقاضا در مهندسی حمل‌و‌نقل قیمت­گذاری است که این روش برای پارکینگ­های نواحی مرکزی شهر با توجه به مشکلات فراوانی که ایجاد می­کنند بسیار کارآمد است. پژوهش پیش­رو با هدف ارزیابی و پیش­بینی اثرات افزایش یا کاهش هزینه ساعتی پارک حاشیه­ای بر رفتار کاربران در انتخاب شیوه­ حمل‌و‌نقلی صورت گرفته است. به این منظور برای به­دست آوردن اطلاعات جهت پرداخت مدل از روش رجحان بیان شده در محدوده مرکزی شهر قزوین استفاده و رفتار ترجیحی کاربران در قبال سناریوهای قیمت­گذاری گوناگون بررسی شد. برای بررسی این داده­ها با توجه به شکل مطالعه، مدل لوجیت دوتایی بکار گرفته شد. متغیرهایی از جمله ارزش مالی خودروی کاربران، تعداد خودروی تحت مالکیت آن­ها، هزینه ساعتی پارک در مرکز شهر در ساعات اوج، بیشینه مبلغی که کاربران حاضرند برای پارک بپردازند، هدف سفر آن­ها و بعد خانوار تأثیر زیادی بر رفتار کاربران داشتند. نتایج نشان می­دهند که با افزایش ۱ درصدی قیمت استفاده از پارکینگ حدود ۰۰۴/۰ درصد از احتمال انتخاب سواری شخصی کاسته شده و همچنین هر ۱ درصد افزایش بیشینه پرداخت کاربر منجر به افزایش ۰۱۶/۰ درصدی استفاده از سواری شخصی و پرداخت هزینه پارکینگ می­شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.