مقاله اندازه گیری نرخ جذب سفر محدوده مرکزی شهر اصفهان در مقایسه با استاندارد ETI به منظور حذف کاربری‏های جاذب سفرهای ناسازگار با نقش محدوده۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اندازه گیری نرخ جذب سفر محدوده مرکزی شهر اصفهان در مقایسه با استاندارد ETI به منظور حذف کاربری‏های جاذب سفرهای ناسازگار با نقش محدوده۱ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اندازه گیری نرخ جذب سفر محدوده مرکزی شهر اصفهان در مقایسه با استاندارد ETI به منظور حذف کاربری‏های جاذب سفرهای ناسازگار با نقش محدوده۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اندازه گیری نرخ جذب سفر محدوده مرکزی شهر اصفهان در مقایسه با استاندارد ETI به منظور حذف کاربری‏های جاذب سفرهای ناسازگار با نقش محدوده۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اندازه گیری نرخ جذب سفر محدوده مرکزی شهر اصفهان در مقایسه با استاندارد ETI به منظور حذف کاربری‏های جاذب سفرهای ناسازگار با نقش محدوده۱ :

تعداد صفحات :۲۴

دسته‏ای از کاربریهای محدوده‏ مرکزی شهر اصفهان به دلیل ناسازگاری با کاربریهای همجوار خود و نقش محدوده، اثرات مهمی بر میزان ترافیک و سفرسازی این محدوده دارند. مقاله‏ حاضر با هدف تعیین کاربریهای موثر بر میزان سفرسازی محدوده‏ مرکزی اصفهان و محاسبه‏ ضریب جذب سفر این کاربریها، عوامل موثر بر میزان سفرسازی کاربریهای این محدوده را بررسی کرده و با محاسبه‏ ضرایب جذب سفر این کاربریها، به این پرسش پاسخ داده که کدام دسته از کاربریها، اثرگذاری بیشتری بر تولید و جذب سفر محدوده دارند و نیز جابجایی آنها چه تاثیری بر ترافیک محدوده خواهد داشت. به این منظور، ۱۲ ناحیه‏ ترافیکی که هسته‏ مرکزی شهر اصفهان را تشکیل می‏دهند، به عنوان محدوده‏ مورد مطالعه مشخص و اطلاعات مربوط به سفرهای جذب شده به هر یک از آنها در قالب شش دسته سفر جمع آوری شد. ضرایب جذب سفر کاربریها، از تقسیم تعداد سفرهای روزانه‏ انجام شده به هر کاربری بر مساحت آن کاربری حاصل شد. این ضریب مشخص می‏کرد که به ازای هر متر مربع از یک کاربری، چه تعداد سفر روزانه رخ می‌دهد. سپس با استفاده از استاندارد “موسسه مهندسین حمل و نقل امریکا” که ضرایبی را به صورت پیشنهادی و مطلوب برای تمامی کاربریها ارائه می‏کند، به مقایسه‏ ضرایب جذب سفر کاربریها در وضع موجود و پیشنهادی پرداخته شد. نتایج نشان داد که در تمامی کاربریها به جز کاربری درمانی، جذب سفر به حالت پیشنهادی بسیار نزدیک و حتی در مواردی مطلوب‌تر است. همچنین، نتایج حاصل از تاثیر جابجایی کاربریهای درمانی به خارج از محدوده بر وضعیت ترافیکی آن ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.