مقاله ارزیابی شیارافتادگی و حساسیت رطوبتی بتن آسفالتی گرم حاوی الیاف نایلونی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی شیارافتادگی و حساسیت رطوبتی بتن آسفالتی گرم حاوی الیاف نایلونی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی شیارافتادگی و حساسیت رطوبتی بتن آسفالتی گرم حاوی الیاف نایلونی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی شیارافتادگی و حساسیت رطوبتی بتن آسفالتی گرم حاوی الیاف نایلونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی شیارافتادگی و حساسیت رطوبتی بتن آسفالتی گرم حاوی الیاف نایلونی :
تعداد صفحات :۳۳
در این تحقیق به منظور بررسی تأثیر الیاف نایلونی بر عملکرد مخلوطهای آسفالتی، الیاف با طول ثابت ۱۲ میلیمتر و در مقادیر ۱/۰، ۲/۰ و ۳/۰ درصد (بر اساس وزن مخلوط) به یک نوع بتن آسفالتی افزوده شدند. پس از تعیین قیر بهینه مربوط به ترکیبهای مختلف، خصوصیات حجمی مخلوطهای حاوی درصدهای مختلف الیاف، بررسی شد. مخلوطهای آسفالتی حاوی الیاف، تحت آزمایشهای استقامت و روانی مارشال و کشش غیر مستقیم قرار گرفتند. همچنین، آزمایش خزش دینامیکی با استفاده از دستگاه UTM-10، در سطوح تنش مختلف (kPa200 و kPa400) و دماهای مختلف (°c 40، °c 50 و °c 60)، به منظور ارزیابی تغییر شکل ماندگار (شیار افتادگی) مخلوطهای حاوی درصدهای مختلف الیاف نایلونی، به کار گرفته شد. پارامترهای تغییر شکل ماندگار، همچون منحنی خزش دینامیکی، عدد روانی و شیب کرنش خزشی (CSS)، برای تحلیل نتایج استفاده شدند. در نهایت رفتار خزشی نمونهها، با مدل خزش سه مرحلهای ژو مدلسازی شدند. همچنین در این تحقیق، به منظور ارزیابی حساسیت رطوبتی مخلوطها، از نسبت مقاومت کششی (TSR) و نسبت مقاومت مارشال (MSR) استفاده گردید. بر اساس نتایج، استفاده از ۱/۰ درصد الیاف نایلونی، موجب بهبود مشخصات مکانیکی مخلوطها، از جمله استقامت و نسبت مارشال میشود. همچنین، حساسیت رطوبتی مخلوطهای آسفالتی با افزایش مقدار الیاف، تا ۱/۰ درصد ابتدا کاهش یافته، سپس با افزایش مقدار الیاف در مخلوط، افزایش مییابد. نتایج حاصل از آزمایش خزش دینامیکی و مدل ژو، نشان دادند که، افزودن ۱/۰ درصد الیاف نایلونی، طول ناحیه اول منحنی خزش و عدد روانی مخلوطها را افزایش داده و شیب کرنش خزشی(CSS) را کاهش میدهد، این نشان دهنده افزایش مقاومت مخلوطهای حاوی مقدار بهینه الیاف، در برابر تغییر شکل دایمی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.