مقاله بررسی همزمان اثر پارامترهای دما و نوع ماده ی افزودنی بر خرابی های وابسته به رطوبت در مخلوطهای آسفالتی داغ
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی همزمان اثر پارامترهای دما و نوع ماده ی افزودنی بر خرابی های وابسته به رطوبت در مخلوطهای آسفالتی داغ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی همزمان اثر پارامترهای دما و نوع ماده ی افزودنی بر خرابی های وابسته به رطوبت در مخلوطهای آسفالتی داغ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی همزمان اثر پارامترهای دما و نوع ماده ی افزودنی بر خرابی های وابسته به رطوبت در مخلوطهای آسفالتی داغ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی همزمان اثر پارامترهای دما و نوع ماده ی افزودنی بر خرابی های وابسته به رطوبت در مخلوطهای آسفالتی داغ :
تعداد صفحات :۲۱
روسازیهایی که در معرض رطوبت قرار دارند به سرعت دچار اضمحلال شده و از بین میروند. حساسیت رطوبتی را میتوان از دست دادن مقاومت و دوام ناشی از تأثیر رطوبت دانست. بر اساس مطالعات صورت گرفته مشخص شده است که اثرات مخرب رطوبت، منجر به کاهش مدول آسفالت تا حدود ۲۵%، افزایش شیارشدگی تا حدود ۶۰% و نیز افزایش خرابی های ناشی از خستگی تا حدود ۳۰% می شود. افزودن آهک هیدراته به عنوان روشی برای کاهش حساسیت رطوبتی مخلوطهای آسفالتی داغ پذیرفته شده است. در تحقیق حاضر، مصالح سنگی مورد استفاده از یک کارخانه ی آسفالت واقع در غرب شهر تهران و قیر مورد نیاز از پالایشگاه اصفهان تهیه و آزمایشهای مورد نیاز روی آنها انجام شد. جهت بررسی همزمان اثر دما و مادهی افزودنی، سه نوع مخلوط آسفالتی حاوی درصدهای مختلف آهک هیدراته (۱، ۵/۱ و ۲ درصد وزن خشک دانهها) تحت عنوان مخلوط آسفالتی اصلاح شده، و یک نوع مخلوط آسفالتی شاهد (بدون آهک هیدراته) در دو دمای ۴۰ و ۶۰ درجه سانتی گراد تهیه شدند. به منظور بررسی همزمان تأثیر دما و افزودنی آهک هیدراته بر حساسیت رطوبتی مخلوطهای آسفالتی از نرم افزار Mini Tab، آزمایش کیفی آب جوشان (ASTM D-3625)، آزمایش های کمّی لاتمن اصلاح شده (AASHTO T-283)، میزان اثر چرخ (AASHTO T-324) و پارامتر نسبت مارشال (ASTM D-1559) استفاده شد. نتایج به دست آمده از انجام آزمایشهای مذکور و منحنی های میزان ترسیم شده با استفاده از نرم افزار Mini Tab، نشان داد که کاهش دما (از ۶۰ به ۴۵ درجه سانتیگراد) و افزودن آهک هیدراته موجب بهبود عملکرد مخلوط آسفالتی داغ در برابر خرابی های وابسته به رطوبت میگردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.