مقاله پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) بر اساس سبکهای تفکر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) بر اساس سبکهای تفکر دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) بر اساس سبکهای تفکر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) بر اساس سبکهای تفکر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) بر اساس سبکهای تفکر :
تعداد صفحات :۴۲
چکیده
هدف از اجرای این پژوهش پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس سبکهای تفکر بود. تعداد ۷۰۵ دانشجوی دانشگاه افسری امام علی(ع) به روش نمونهبرداری تصادفی طبقهای انتخاب شدند. برای سنجش متغیر سبکهای تفکر از پرسشنام فرم کوتاه سبکهای تفکر اشترنبرگ و واگنر (۱۹۹۲) استفاده شد. برای اندازهگیری پیشرفت تحصیلی دانشجویان میانگین کل نمرههای آنها در دروس مصوب دانشگاهی محاسبه گردید. نتایج تحقیق نشان داد که سبکهای تفکر سلسلهمراتبی، کلی، بیرونی، قانونگذاری، قضایی و سبکهای تفکر نوع اول با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت معنیدار، و سبک تفکر درونی با پیشرفت تحصیلی رابطه منفی معنیدار دارند. همچنین نتایج تحلیل رگرسیون گام به گام نشان داد که در کل دانشجویان، ضریب همبستگی چندگانه بین سبکهای تفکر و پیشرفت تحصیلی ۰.۱۹ است و سبکهای تفکر قانونگذاری (سبک تفکر نوع اول)، جزئی (سبک تفکر نوع دوم) و بیرونی (سبک تفکر نوع سوم)، ۳.۷ درصد از واریانس پیشرفت تحصیلی را تبیین کردهاند. در دانشجویان سال اول، ضریب همبستگی چندگانه بین سبکهای تفکر و پیشرفت تحصیلی ۰.۲۹ است و سبکهای تفکر سلسلهمراتبی و کلی (سبکهای تفکر نوع اول)، ۸.۲ درصد از واریانس پیشرفت تحصیلی را تبیین کردند. در دانشجویان سال دوم، همبستگی چندگانه ۰.۲۸ است و سبک تفکر بیرونی (سبک تفکر نوع سوم) ۷.۴ درصد از واریانس پیشرفت تحصیلی را تبیین کرده است. بین سبکهای تفکر و پیشرفت تحصیلی دانشجویان سال سوم رابط معنیداری مشاهده نشد. این نتایج در ارتباط با پژوهشهای گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.