مقاله استفاده از ITIL وCOBIT در مدیریت خدمات فنآوری اطلاعات سازمانها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله استفاده از ITIL وCOBIT در مدیریت خدمات فنآوری اطلاعات سازمانها دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله استفاده از ITIL وCOBIT در مدیریت خدمات فنآوری اطلاعات سازمانها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از ITIL وCOBIT در مدیریت خدمات فنآوری اطلاعات سازمانها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله استفاده از ITIL وCOBIT در مدیریت خدمات فنآوری اطلاعات سازمانها :
تعداد صفحات :۲۹
امروزه یکی از مشکلات کلیدی تمامی سازمانها و کسب و کارهای جهانی، مدیریت منابع فنآوری اطلاعات و توسعه آنها در جهت تحقق اهداف کلان سازمان است. همسو با روند تکامل کسبوکارها در جهان و توسعهی فنآوری اطلاعات، نگرشها و راهحلهای مدیریتی و سازمانی مختلفی ظهور یافتهاند که هدف اصلی تمامی آنان، مدیریت مؤثّر و کارآمد فنآوری اطلاعات در راستای موفّقیت و بقای کسبوکار است.
«کتابخانه زیرساخت فنآوری اطلاعات[۱]» چارچوبی جامع و جا افتاده در زمینه مدیریت خدمات فنآوری اطلاعات است که بر اساس گردآوری بهترین تجربیّات جهانی تدوین شده است. این الگو، کاملاً فرآیندی بوده و در دو بخش کلّی «ارائه خدمات» و «پشتیبانی خدمات» (در کنار مدیریت نرمافزارهای کاربردی، مدیریت زیرساخت، مدیریت امنیت و دیدگاه کسب و کار) شکل میگیرد و در واقع یک چارچوب راهنما برای مدیران فنآوری اطلاعات در مدیریت و بهینهسازی زیرساختهای فنآوری اطلاعات است و این امکان را برای آنان فراهم میسازد تا از سطح خدمات ارائه شده در سازمان، اطمینان حاصل نموده و بتوانند زیرساختهای مورد نیاز را بر طبق یک برنامه از پیش تعیین شده تأمین نمایند.
طراحی مدل بلوغ سازمان مدیریت خدمات فنآوری اطلاعات، بر اساس الگوی بینالمللی و ارائه خدمات با کیفیت و مستمر، از نیازهای ضروری مدیریت ارشد سازمانها به حساب میآید؛ لذا در این تحقیق سعی بر آن است تا با نگرش فرآیندی و با مرور الگوی مطرح و رایج در خدمات فنآوری اطلاعات و اطلاع از کم و کیفیت آن، طرح مناسبی را (که شامل مدل بلوغ سازمان است)، برای مدیریت خدمات فنآوری اطلاعات تهیه و ارائه نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.