مقاله بررسی همپیوندی متن و تصویر در شش داستان دفاع مقدس کودکان بر اساس نظریهی پری نودلمن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی همپیوندی متن و تصویر در شش داستان دفاع مقدس کودکان بر اساس نظریهی پری نودلمن دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی همپیوندی متن و تصویر در شش داستان دفاع مقدس کودکان بر اساس نظریهی پری نودلمن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی همپیوندی متن و تصویر در شش داستان دفاع مقدس کودکان بر اساس نظریهی پری نودلمن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی همپیوندی متن و تصویر در شش داستان دفاع مقدس کودکان بر اساس نظریهی پری نودلمن :
تعداد صفحات :۴۲
تصویر یکی از عناصر اساسی کتابهای کودکان است که نظریهپردازان بسیاری از جمله پری نودلمن به کارکرد آن توجه نشان دادهاند. . از نظر وی، یک تصویر خوب شش گونه اطلاعات را به مخاطب منتقل میکند. در گونهی اول و دوم که ابتداییترین کارکرد تصویر محسوب میشود، تصویر در راستای متن حرکت کرده و اطلاعات موجود در متن را تأیید میکند. در سه گونهی دیگر که اصلیترین کارکرد تصویر محسوب میشود، تصویر فراتر از متن حرکت میکند و اطلاعاتی را بر متن میافزاید. وی معتقد است برخی تصاویر نارسایی دارند و حتی از پتانسیل تأیید کردن اطلاعات متن نیز برخوردار نیستند. این مقاله در نظر دارد، تصاویر شش داستان دفاع مقدس کودکان را بر اساس نظریهی نودلمن بررسی کند. یافتههای پژوهش نشان میدهد که در این داستانها، تصاویر یا معادل بصری واژگان را ارائه میدهند و پیام متن را تأیید میکنند یا نارسایی و کمکاری دارند و حتی از قابلیت تأیید کردن اطلاعات موجود در متن نیز برخوردار نیستند. تصاویر این داستانها نتوانستهاند متناسب با ظرفیت متن، اطلاعاتی فراتر از متن در اختیار مخاطب کودک قرار دهند و پیام متن را تقویت کنند. بنابراین، مطابق نظریهی نودلمن، اکثر تصاویر این داستان ها در ابتداییترین حالت انتقال اطلاعات قرار دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.