مقاله الگوی علّی ساختار کلاس سازندهگرا، جهتگیری هدف و عملکرد تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله الگوی علّی ساختار کلاس سازندهگرا، جهتگیری هدف و عملکرد تحصیلی دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله الگوی علّی ساختار کلاس سازندهگرا، جهتگیری هدف و عملکرد تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی علّی ساختار کلاس سازندهگرا، جهتگیری هدف و عملکرد تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله الگوی علّی ساختار کلاس سازندهگرا، جهتگیری هدف و عملکرد تحصیلی :
تعداد صفحات :۴۱
هدف از این پژوهش ارائهی مدل علّی ساختار کلاس سازندهگرا (شامل زمینهگرایی، نسبیتگرایی، مشارکت و ارزشیابی کیفی)، جهتگیری هدف و عملکرد تحصیلی دانشجویان بود.آزمودنیهای این تحقیق شامل ۲۱۸ نفر از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز از کلیهی گروههای تحصیلی علوم انسانی، علوم پایه و مهندسی بود. آزمودنیها با روش نمونهگیری خوشهای مرحلهای، انتخاب شدند. ابزارهای این پژوهش شامل، پرسشنامهی سازندهگرایی (منصوری، ۱۳۸۹) و پرسشنامهی جهتگیری هدف (الیوت و مک گریور، ۲۰۰۱) بود. همچنین نمرهی استاندارد معدل تحصیلی بهعنوان شاخص عملکرد تحصیلی در نظر گرفته شد. نتایج تحلیل مسیر بر اساس مراحل بارون و کنی (۱۹۸۶) نشان داد که مؤلفههای زمینهگرایی، مشارکت و نسبیتگرایی به نحو مثبت عملکرد تحصیلی دانشجویان را پیشبینی میکنند. همچنین مؤلفههای زمینهگرایی و نسبیتگرایی ، پیشبینی کنندهی مثبت جهتگیریهای هدف گرایشی و پیشبینی کنندهی منفی جهتگیریهای هدف اجتنابی بودند. ارزشیابی کیفی نیز پیشبینی کنندهی مثبت جهتگیریهای هدف اجتنابی بود. علاوه بر این، جهتگیریهای هدف گرایشی به نحو مثبت عملکرد تحصیلی را پیشبینی و در ارتباط بین مؤلفههای زمینهگرایی و نسبیتگرایی با عملکرد تحصیلی دانشجویان نقش واسطهای ایفا نمودند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.