مقاله امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه :
تعداد صفحات :۳۶
این مقاله با هدف امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور، در دبیرستانهای شهر کرمانشاه تهیه شده است. بدین منظور چهار متغیر دانش، نگرش، مهارت و امکانات در دو گروه مدیران و دبیران، مورد سنجش و بررسی قرار گرفت. برای سنجش متغیرهای یادشده، چهار اقدام ترتیبی «انتخاب، تغییر، تکمیل و تدوین» در زمینهی برنامهریزی درسی مدرسه محور، مورد شناسایی قرار گرفت و سعی شد پرسشنامهای تهیه شود که سنجش هر چهار سطح را شامل شود. ضمن اینکه سؤالاتی نیز طرح شدند که بتوانند تمرکز را بسنجند. در جریان بررسی از پژوهش توصیفی استفاده شد. از جامعهی کل (تمام دبیران و مدیران مدارس متوسطه شهر کرمانشاه) در سال تحصیلی ۱۳۸۹-۱۳۸۸ نمونه ۵۰ مدیر و ۳۰۰ دبیر به صورت تصادفی انتخاب شدند. برای تجزیه و تحلیل دادهها از شاخصهای میانگین و انحراف استاندارد، برای توصیف از آزمون مجذور کای و ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن برای بررسیهای استنباطی استفاده گردید. نتیجهی کلی پژوهشْ حاکی از آن است که گروههای مخاطب دارای دانش کافی، نگرش متوسط و مهارت ناکافی در زمینهی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور میباشند و مدارس متوسطهی شهر کرمانشاه، برای اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور، از امکانات مناسب برخوردار نیستند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.