مقاله استفاده از فناوری جذب گاز طبیعی بر روی جاذب های صنعتی (ANG) و استفاده از آن در خودروهای گازسوز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از فناوری جذب گاز طبیعی بر روی جاذب های صنعتی (ANG) و استفاده از آن در خودروهای گازسوز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از فناوری جذب گاز طبیعی بر روی جاذب های صنعتی (ANG) و استفاده از آن در خودروهای گازسوز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از فناوری جذب گاز طبیعی بر روی جاذب های صنعتی (ANG) و استفاده از آن در خودروهای گازسوز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از فناوری جذب گاز طبیعی بر روی جاذب های صنعتی (ANG) و استفاده از آن در خودروهای گازسوز :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

در تحقیق حاضر جهت بررسی میزان جذب گاز متان به عنوان اصلی ترین جزء گاز طبیعی بر روی کربن فعال گرانولی (GAC) و همچنین تعیین ایزوترم های جذب، آزمایشات متعددی انجام شده است. جهت انجان آزمیاشات مورد نظر از یک مجموعه دستگاهی مناسب به روش حجم سنجی (Volumetric) استفاده شده است. در این آزمایشات میزان جذب گاز متان بر روی دو نمونه کربن فعال در فشارهای مختلف تعادلی و در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد اندازه گیری شده و ملاحظه گردیده است که کربن فعال دارای ویژگی های مناسبی جهت جذب گاز متان به منظوراستفاده در خودروهای گاز سوز می باشد. میزان جذب بر روی نمونه اول ۰/۰۴۲ گرم به ازای هر گرم جاذب در فشار ۳۷ بار بوده است. این مقدار بر روی نمونه دوم ۰/۰۳۶ گرم متان به ازای هر گرم جاذب در همان فشار آورده شده است. در طی آزمیاشات میزان آزادسازی گاز نیز اندازه گیری شده است که برای نمونه اول این مقدار ۰/۲۴۶ و برای نوع دوم ۰/۲۷۶ اندازه گیری شده است. همچنین با استفاده از داده های تجربی پارامترهای معادله فروندلیچ، با دقت مناسب برای دو نمونه کربن فعال مطالعه شده تعیین گردیده و ملاحظه گردید که معادله مذکور از توانایی لازم جهت تخمین میزان جذب گاز متان بر روی کربن فعال در فشارهای تعادلی مختلف برخوردار می باشد. در نهایت روش جذب گاز بر روی جاذب (ANG) با روش CNG از نظر توانایی در میزان ذخیره سازی گاز مقایسه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.