مقاله CAR COMMUTERS” MODE CHANGE IN RESPONSE TO TDM MEASURES: EXPERIMENTAL DESIGN APPROACH CONSIDERING TWO-WAY INTERACTIONS


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله CAR COMMUTERS” MODE CHANGE IN RESPONSE TO TDM
MEASURES: EXPERIMENTAL DESIGN APPROACH
CONSIDERING TWO-WAY INTERACTIONS دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله CAR COMMUTERS” MODE CHANGE IN RESPONSE TO TDM
MEASURES: EXPERIMENTAL DESIGN APPROACH
CONSIDERING TWO-WAY INTERACTIONS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله CAR COMMUTERS” MODE CHANGE IN RESPONSE TO TDM
MEASURES: EXPERIMENTAL DESIGN APPROACH
CONSIDERING TWO-WAY INTERACTIONS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله CAR COMMUTERS” MODE CHANGE IN RESPONSE TO TDM
MEASURES: EXPERIMENTAL DESIGN APPROACH
CONSIDERING TWO-WAY INTERACTIONS :

سال انتشار : ۲۰۱۳

تعداد صفحات :۲۱

Many studies have shown that individuals’ responses to urban traffic congestion, asusually assumed by policymakers, are significantly different from their respected actual behavior.This paper adopts a behavioral approach to examine this difference, using the design of experimentprinciples and binary logit models. In this approach, five transportation demand management(TDM) measures including three push and two pull measures were investigated. Then, effects andcontributions of the measures in diverting car commuters to seven existing non-car modes weretaken into account. This study uses the stated preferences of 288 individuals who regularly usetheir private cars to access their job locations in the central Tehran area, to calibrate seven non-carmode models. The results show that when considering each mode separately, pull measures arenecessary to regulate the market share of each non-car mode. Analysis of the effects of themeasures in considering non-car modes shows that although their contributions are about 14% fortransit accessed by walking and 7% for taxi, they have never contributed more than 5% to othermodes.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.