مقاله رسانه و دینداری در میان جوانان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رسانه و دینداری در میان جوانان دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رسانه و دینداری در میان جوانان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رسانه و دینداری در میان جوانان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رسانه و دینداری در میان جوانان :
تعداد صفحات :۴۸
دین در گستره عمر آدمی تأثیرات عمیق و شگرفی، بر جوامع بشری و بهخصوص پیروان خود داشته است؛ بدین سبب در بررسی مسائل اجتماعی و انسانی، نادیده گرفتن عامل دین، به هر علتی که باشد، بیشک نوعی مخالفت با حقایق تاریخی تلقی خواهد شد. با توجه به اهمیت دینداری از یک سو و از سویی دیگر استیلای رسانهها در دنیای امروز، محور اصلی این پژوهش بررسی رابطه استفاده از تلویزیون ملی (داخلی) و تلویزیون ماهوارهای (خارجی) با میزان دینداری جوانان ۱۸ تا ۲۹ ساله شهر تهران است. در راستای این محور اصلی، رویکرد فرهنگی به رسانه و همچنین نظریات کاشت، برجستهسازی و اندیشههای متفکرانی همچون هوور، کارلسون، دریدا و پژوهشهای تجربیمتعدد موردبررسی قرار گرفت؛ بهطوری که در نهایت با توجه به مطالعات نظری و تجربی صورت گرفته، فرضیاتی تنظیم و در جامعهآماری مورد آزمون قرار گرفت. بهطور کلی برخی از مهمترین نتایج پژوهش بدین شرح است: میزان اعتقاداتدینی، عواطفدینی و مناسکدینی نشان میدهد که جوانان موردمطالعه از لحاظ دینداری دارای میانگینی بالاتر از حد متوسط هستند. بین میزان تماشا و استفاده از انواع برنامههای تلویزیون ماهوارهای و میزان دینداری رابطهای منفی و معنادار وجود دارد؛ این در حالی است که با افزایش میزان تماشای تلویزیون ملی و تماشای انواع برنامههای سرگرمکننده و خبری آموزشی تلویزیون ملی، بر میزان دینداری جوانان، افزوده میشود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.