مقاله دین و نظریههای تأثیر رسانه؛ کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریههای رسانهای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله دین و نظریههای تأثیر رسانه؛
کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریههای رسانهای دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله دین و نظریههای تأثیر رسانه؛
کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریههای رسانهای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دین و نظریههای تأثیر رسانه؛
کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریههای رسانهای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله دین و نظریههای تأثیر رسانه؛
کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریههای رسانهای :
تعداد صفحات :۳۸
ازآنجاکه برای مقول ارتباطات از دیدگاه فرایندی، تأثیر و اثرگذاری موضوعیت مییابد، در این مقاله قصد بر آن است که نظریههای تأثیر رسانههای همگانی و سیر تغییر و تحولات این نظریهها، انواع و نحو تأثیر بر مخاطبان از طریق رسانهها بررسی شود. درعینحال، با عنایت به محتوای متون موثق اسلامی، شامل قرآن و احادیث معتبر که از جانب پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصوم(ع) روایت شده است، در خصوص موضوع تأثیر و اثرگذاری مثبت بر مخاطبان نیز در این مقاله بحث خواهد شد. در حوز مطالعات رسانهای، پژوهشها و مباحث مختلفی در مورد تأثیرات کلی رسانههای همگانی بر نگرش، تصورات و رفتار مخاطبان، همچنین عمق و شدت این تأثیرات مطرح شده است که گستر زمانی حدوداً هشتادسالهای را شامل میشود. لازم به ذکر است که تقریباً تمام مطالعات مربوط به تأثیر رسانهها، تأثیر رسانه را مفروض میدانند، اما در خصوص شدت و قدرت این اثرگذاری، توافق کلی وجود ندارد. از دیدگاه عقل سلیم، رسانههای همگانی در حوز اخلاق، اعتقادات و رفتار، دارای برخی تأثیراتاند. سیر تاریخی توجه به مقول تأثیر رسانهای از اوایل قرن بیستم و با اعتقاد به تأثیر قدرتمند رسانهها (نظری تزریقی) آغاز میشود، سپس به مرحل اعتقاد به تأثیر محدود رسانهها میرسیم. ضمن آنکه نظری دومرحلهای رسانهها نیز در همین ایام مطرح میشود. درعینحال، در دهههای ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰م. مجدداً نظری تأثیر قدرتمند رسانهها طرح میگردد. پس از این مراحل، نظری کاشت گربنر، نظریههای مکلوهان در حوز تأثیر رسانهها، نظری تجرب تأثیرهای ترکیبی، مارپیچ سکوت و… در حوز تأثیر رسانهای مطرح شدهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.