مقاله بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده :
تعداد صفحات :۲۴
جامعه آماری این پژوهش کلیه افراد ساکن در شهر سبزوار است. با اهمیت موضوع و در دسترس بودن نمونهها، تعداد ۱۷۱ نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب گردید. ابزار تحقیق، پرسشنامهای محقق ساخته، در قالب ۲۳ سؤال و به صورت طیف لیکرت پنج گزینهای بود. روایی پرسشنامه، به تأیید اساتید راهنما، مشاور و متخصصین و کارشناسان مربوط رسید و پایایی آن با محاسبه آلفای کرونباخ به میزان ۷۰۳/۰ بهدست آمد. نتیجه آزمون همبستگی نشان داد که ایمان با رفتار مصرفکننده رابطه مثبت دارد. همچنین نتیجه آزمون کروسکال- والیس نشان داد رفتار مصرفکننده براساس درجه ایمان متفاوت است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.