مقاله رابط? مصرف رسانه‌ای با فرهنگ سیاسی جوانان؛ مطالع? موردی، شهر تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابط? مصرف رسانه‌ای با فرهنگ سیاسی جوانان؛ مطالع? موردی، شهر تبریز دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابط? مصرف رسانه‌ای با فرهنگ سیاسی جوانان؛ مطالع? موردی، شهر تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابط? مصرف رسانه‌ای با فرهنگ سیاسی جوانان؛ مطالع? موردی، شهر تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابط? مصرف رسانه‌ای با فرهنگ سیاسی جوانان؛ مطالع? موردی، شهر تبریز :

تعداد صفحات :۳۲

تداوم مشارکت سیاسی جوانان یکی از مهم‌‌ترین مسائل هر نظام سیاسی ‌‌است. به ‌نظر می‌رسد که یکی از عوامل اثرگذار بر مشارکت سیاسی جوانان، فرهنگ سیاسی آن‌هاست؛ عوامل زیادی بر فرهنگ سیاسی جوانان تأثیر دارند که رسانه‌های جمعی یکی از مهم‌‌ترین آن‌هاست؛ بنابراین، هدف نوشتار حاضر مطالع رابط رسانه‌های جمعی داخلی و برون‌مرزی با مؤلفه‌های فرهنگ سیاسی جوانان است. این پژوهش با استفاده از نظریه‌های آلموند و گیدنز، به‌صورت پیمایشی و با حجم نمونه ۴۲۴ نفر در بین جوانان ۱۸ تا ۳۳ سال کلان‌شهر تبریز در سال ۱۳۹۱ انجام شده است. روش نمونه‌گیری، نمونه‌گیری‌ خوشه‌ای چند‌مرحله‌ای است. یافته‌های پژوهش حاکی از آن است که بین متغیرهای استفاده از تلویزیون داخلی، رادیو داخلی، روزنامه و مجلات داخلی با احساسات سیاسی، باورهای سیاسی و ارزش‌های سیاسی رابط مثبت معناداری وجود دارد، ولی بین میزان استفاده از رسانه‌های خارجی (ماهواره، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مجازی) و مؤلفه‌های فرهنگ سیاسی رابط منفی وجود دارد. همچنین، رسانه‌های مختلف از بین مؤلفه‌های فرهنگ سیاسی بیشترین تأثیر را بر احساسات سیاسی کاربران دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.