مقاله طراحی مدل مؤلفههای مؤثر بر تصویر سازمانی دانشگاه امام صادق (ع)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدل مؤلفههای مؤثر بر تصویر سازمانی دانشگاه امام صادق (ع) دارای ۵۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدل مؤلفههای مؤثر بر تصویر سازمانی دانشگاه امام صادق (ع) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل مؤلفههای مؤثر بر تصویر سازمانی دانشگاه امام صادق (ع)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدل مؤلفههای مؤثر بر تصویر سازمانی دانشگاه امام صادق (ع) :
تعداد صفحات :۵۰
بیشک، بهدستآوردن و حفظ وجهه و تصویر بیرونی مثبت، یکی از اهداف مهم تمامی سازمانها محسوب میشود. امروزه بسیاری از سازمانها زمان، منابع و تلاش بسیاری را صرف ایجاد تصویری تأثیرگذار از سازمان یا کسب و کار خود میکنند؛ چرا که هر گاه سازمانی تصویر مثبتی داشته باشد، مخاطبان، ذینفعان و مشتریان آن، عموماً رفتارها و تصمیمات آن سازمان و نیز تجربههای خود با آن را مثبت تلقی خواهند کرد؛ درحالیکه اگر این افراد یا گروهها در ذهن خود تصویری منفی از آن سازمان داشته باشند، عملکرد و رفتار آن سازمان نزد آنها به شکلی غیرواقعی تحت تأثیر تلقیها و برداشتهای منفی خواهد بود. نظر به اهمیتی که مفهوم تصویر سازمانی برای سازمانها و نهادهای مختلف دارد، تحقیق حاضر با دو هدف «اکتشافی» و «آزمون فرض» و با استراتژی مطالعه موردی انجام گرفته و گردآوری اطلاعات نیز در آن به سه شیوه کتابخانهای، تحلیل محتوا و پیمایشی بوده است. نهایتا،ً در دانشگاه امام صادق (ع) مؤلفههایی همچون هویت و فرهنگ دانشگاه، دانشآموختگان، گزینش و سایر عوامل بدو ورود، شهرت و پیشینه خاص، ویژگیها و عملکرد بخشهای مختلف، محیط فیزیکی و نمادها، کارکنان در تماس با مخاطبان بیرونی و پوشش رسانهای اخبار و مراسم مهمترین عوامل تأثیرگذار بر تصویر این دانشگاه شناسایی شدهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.