مقاله بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه :
تعداد صفحات :۴۶
هدف این مطالعه بررسی تأثیر مستقیم ملیگرایی و انزجار بر روی عوامل پذیرش محصول خارجی کشور کره جنوبی در میان دو کشور اسلامی ایران و ترکیه است. جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال میباشند که نمونه ایران از ۲۵۵ نفر و نمونه ترکیه ۲۲۵ نفر از طریق اینترنت تشکیل شده است. پرسشنامه از دو زبان محلی بهصورت جداگانه استفاده شده است. روش تجزیه و تحلیل بهصورت مدلسازی معادلات ساختاری است که ابتدا از تحلیل عاملی تأییدی و سپس از تحلیل مسیر استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که مصرفکنندگان ایرانی در پذیرش محصول خارجی علاوه بر اینکه به تصویر ذهنی از کشور کره جنوبی بهعنوان خاستگاه اهمیت میدهند، مسئله ملیگرایی را نیز مدنظر قرار میدهند. به همین دلیل شرکتهای تولیدکننده بایستی برای قبولاندن محصول خارجی به مصرفکنندگان ایرانی، آن را در کشور میزبان تولید کنند و به مسائل ملیگرایی آنها توجه کنند؛ درحالیکه برند محصول همچنان نشاندهنده تصویر از کشور کره جنوبی باشد. همچنین تمایل مصرفکننده به ملیگرایی یک تنفر کلی نسبت به سایر کشورها را مشخص میکند که بیانگر میهنپرستی و احساس قوی درونگروهی است. این مدل میتواند تأثیر ملیگرایی و انزجار را در هر مرحله از رفتار مصرفکننده مورد ارزیابی قرار دهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.