مقاله ارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس) :

تعداد صفحات :۳۲

امروزه رقابت به عنوان یک مفهوم اقتصادی بر توسعه­ی پایدار صنعت سفر و گردشگری تأثیر به ­سزایی گذاشته است. هدف از این پژوهش ارایه مدل تفسیری ساختاری شاخص ­های رقابت­ پذیری سفر و گردشگری استان فارس مبتنی بر گزارش مجمع جهانی اقتصاد در سال ۲۰۱۵ می­باشد. تحقیق حاضر به دلیل ایجاد درک و دانشی کاربردی برای مسئولان و سیاست­گذاران صنعت گردشگری استان فارس در زمینه شناسایی و سطح­ بندی شاخص ­های مؤثر بر رقابت­ پذیری گردشگری، از نظر هدف یک تحقیق کاربردی است و از منظر روش جمع ­آوری داده، توصیفی از نوع پیمایشی است. به منظور نهایی کردن شاخص ­های رقابت­ پذیری سفر و گردشگری در استان فارس از روایی محتوایی و با نظرسنجی از ۱۰ نفر از متخصصان علمی و اجرایی حوزه گردشگری استان فارس و جهت سطح ­بندی این شاخص ­ها از مدل­سازی تفسیری ساختاری استفاده شده است. یافته­ های حاصل از انجام روش روایی محتوایی در نهایت ۱۷ شاخص کلیدی در شش سطح را معرفی می­ کند. نتایج پژوهش نشان می ­دهد که اولویت صنعت گردشگری برای دولت کلیدی­ ترین شاخص در جهت افزایش رقابت ­پذیری صنعت گردشگری استان فارس بوده و جایگاه نازل ایران از منظر این شاخص در آخرین رتبه­ بندی مجمع جهانی اقتصاد بیانگر لزوم توجه روزافزون دولت به توسعه صنعت گردشگری است. از سوی دیگر شاخص­ هایی مانند نحوه برخورد با مشتری، پایداری توسعه صنعت سفر و گردشگری و شمار سایت­ های تاریخی ثبت جهانی بیشترین وابستگی را به دیگر شاخص­ ها داشته و تحت تأثیر آنها می ­باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.