مقاله شناسایی و دستهبندی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و دستهبندی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و دستهبندی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و دستهبندی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و دستهبندی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران :
تعداد صفحات :۳۶
چکیده
امروزه، صنعت گردشگری به یکی از صنایع بزرگ دنیا تبدیل شده است. رشد فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطاتی، طی چند دهه گذشته در رشد این صنعت بیتاثیر نبوده است و موجبات رشد گردشگری در بستر الکترونیکی را فراهم نموده است. باتوجه به این جایگاه، ضروری است تا حوزه گردشگری الکترونیکی به صورت یک صورت مسئله در کشور تبیین و راهکارها و مکانیزمهای ارتقاء و توانمندسازی این صنعت از طریق رویکرد گردشگری الکترونیکی تقویت گردد. لذا در این مقاله، مدلی مفهومی در زمینه شناسایی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی ارایه شده است. در ادامه تحلیل عاملی تاییدی با استفاده از دادههای جمعآوری شده از جامعه آماری تحقیق که عبارت از مدیران عامل و یا مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری (خصوصی/ دولتی) فعال در تهران بودند، انجام شده است. براساس نتایج تحلیل عاملی تاییدی، عوامل موثر بر ارتقای گردشگری الکترونیکی در کشور بهترتیب اولویت عبارتند از: سیاستهای دولتی و مدیریتی، نرمافزارها و برنامههای کاربردی، سختافزار و زیرساخت، عوامل فرهنگی و اجتماعی و در نهایت عامل سیستمهای اطلاعاتی پشتیبان. در انتها به منظور استفاده از نتایج تحقیق، توصیههای سیاستی، مدیریتی و اجرایی در جهت ارتقاء گردشگری الکترونیکی در کشور ارایه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.