مقاله تحلیلی بر برنامه ریزی راهبردی گردشگری آیینهای شیعی با تاکید بر توان های بالقوه مراسم محرم (مطالعه موردی شهر تفت)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیلی بر برنامه ریزی راهبردی گردشگری آیینهای شیعی با تاکید بر توان های بالقوه مراسم محرم (مطالعه موردی شهر تفت) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیلی بر برنامه ریزی راهبردی گردشگری آیینهای شیعی با تاکید بر توان های بالقوه مراسم محرم (مطالعه موردی شهر تفت) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیلی بر برنامه ریزی راهبردی گردشگری آیینهای شیعی با تاکید بر توان های بالقوه مراسم محرم (مطالعه موردی شهر تفت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیلی بر برنامه ریزی راهبردی گردشگری آیینهای شیعی با تاکید بر توان های بالقوه مراسم محرم (مطالعه موردی شهر تفت) :
تعداد صفحات :۲۹
از دیرباز مذهب به عنوان یک انگیزه جدایی ناپذیر برای انجام سفر بوده است که به عنوان قدیمی ترین شکل سفرهای غیراقتصادی و مالی به شمار میآید، در حقیقت گردشگر مذهبی ترکیبی از مسافرت و مذهب میباشد. مراسمهای فرهنگی- مذهبی به عنوان رخدادی که سبب میشود تا گردشگر به دنبال کسب تجربه از مذهب و میراث یک کشور سفر کند. مراسم دهه محرم (تاسوعا و عاشورا) در ایران میتواند به عنوان رخدادی مطرح شود که گردشگر، چه داخلی و چه خارجی با بخشی از مذاهب و میراث معنوی فرهنگ جامعه ایرانی آشنا شده و تجربه کسب نماید. هدف از این پژوهش بهره برداری بهینه از مراسم مذهبی تاسوعا و عاشورا در جهت رشد و توسعه شهر تفت و از میان برداشتن موانع موجود بر سرراه گردشگری مذهبی این شهر با استفاده از مدلSWOT میباشد. جهت انجام این پژوهش از روش توصیفی – تحلیلی استفاده شده است و روش جمع آوری دادهها و تحلیل اطلاعات مورد نیاز بصورت اسنادی، پیمایشی و میدانی است. نتایج حاصل، بیانگر آن است که مجاورت و نزدیکی به مراکز جمعتی و مراکز شهری مثل شهر یزد و اجرای مراسم عزاداری با سبکی متمایز از سایر نقاط استان یزد، بهترین نقاط قوت برای گردشگری مذهبی این شهر محسوب می شود. کوتاه بودن مدت اقامت گردشگران درشهر و عدم بازده اقتصادی گردشگران برای شهر از نقاط ضعف منطقه به شمار می روند. در نهایت با توجه به نقاط قوت، ضعف، تهدید و فرصت به تدوین استراتژی های رقابتی – تهاجمی، تنوع، بازنگری و تدافعی اقدام شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.