مقاله بررسی رفتار خوردگی داغ و علل تخریب پوشش در پرههای متحرک ردیف اول توربینهای گازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رفتار خوردگی داغ و علل تخریب پوشش در پرههای متحرک ردیف اول توربینهای گازی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رفتار خوردگی داغ و علل تخریب پوشش در پرههای متحرک ردیف اول توربینهای گازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رفتار خوردگی داغ و علل تخریب پوشش در پرههای متحرک ردیف اول توربینهای گازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رفتار خوردگی داغ و علل تخریب پوشش در پرههای متحرک ردیف اول توربینهای گازی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

پرههای ردیف اول توربین های گازی به جهت شرایط ویژه بکارگیری آن هـا، تحـت تـأثیر عوامـل مختلفـی نظیـر خوردگی داغ، اکسیداسیون، سایش، برخورد ذرات خارجی و غیره، تخریب می گـردد و بـه جهـت کـاهش عمـر کاری آنها، راندمان توربین کـاهش یافتـه ودر نهایـت موجـب هز ینـه هـای سـنگینی جهـت تعمیـرات دوره ای و جایگزینی پرههای جدید می شود . در این خصوص به نظر می رسد بهترین روش جهت جلو گیری از خـوردگی و اکسیداسیون، استفاده از پوشش های محافظ باشد . امروزه پوشش ها جزء جدایی ناپذیر قطعات تـوربین شـده انـد و استفاده از آن ها نه تنها به دلیل افزایش خو ردگی عمر مفید قطعه را افزایش مید هد بلکه مـی توانـد موجـب بهبـود راندمان توربین گردد . در توربینگازی مدل TG20 مورد تحقیق در یکی از نیروگاه های کـشور ، علـت تخریـب پوششهای موجود در پره های متحرک ردیف اول آن واحد، از روش های میکروسکوپ نـوری و میکروسـکو پ الکترونــی روبــشی ) ) SEM ، آنــالیز بــه روش هــای EDX ، و مــورد بررســی قــرار گرفــت و در نهایــت مکانیزمهای خوردگی حاکم در تخریب آنها شناسایی گردید .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.