مقاله شناسایی عوامل موثر بر استفاده از روشهای فعال تدریس توسط دبیـران تربیت بدنی استان ایلام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی عوامل موثر بر استفاده از روشهای فعال تدریس توسط دبیـران تربیت بدنی استان ایلام دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی عوامل موثر بر استفاده از روشهای فعال تدریس توسط دبیـران تربیت بدنی استان ایلام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل موثر بر استفاده از روشهای فعال تدریس توسط دبیـران تربیت بدنی استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل موثر بر استفاده از روشهای فعال تدریس توسط دبیـران تربیت بدنی استان ایلام :
تعداد صفحات :۱۳
مقدمه و هدف: مطالعه ارتباط عوامل موثر بر بکارگیری روشهای فعال تدریس به دلیل یادگیری اثربخش آن اهمیت زیادی دارد. از این رو تحقیق حاضر با هدف بررسی ارتباط بین برخی از ویژگیهای فردی دبیران تربیت بدنی استان ایلام با میزان استفاده از روشهای فعال تدریس انجام شد. روش شناسی : تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از نوع توصیفی – پیمایشی بود که به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری شامل کلیه دبیران تربیت بدنی (۲۲۰نفر) استان ایلام بود، که طبق جدول مورگان تعداد ۱۴۰نفر( ۶۶ زن، ۷۴ مرد) به صورت تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته با ۵۳ سوال بود که روایی آن به تائید صاحب نظران رسید. پایایی آن نیز با ضریب آلفای کرونباخ ۸۹/۰ بدست آمد. پس از تایید نرمال بودن دادهها(کولموگروف اسمیرنف)، از آمار توصیفی(جداول و نمودارها) و استنباطی ( تی مستقل و ضریب همبستگی پیرسون ) برای تجزیه و تحلیل دادهها استفاده شد. یافتهها : بین برگزاری دورههای ضمن خدمت و همچنین مدرک تحصیلی دبیران با میزان به کارگیری روشهای فعال تدریس رابطه مثبت و معنی داری وجود داشت. اما بین سابقه تدریس و میزان به کارگیری این روشها رابطه منفی و معنی داری وجود داشت. همچنین تفاوت معنی داری در میزان به کارگیری روشهای فعال تدریس زنان و مردان مشاهده نشد. بحث و نتیجه گیری : با توجه به ارتباط بین ویژگیهای فردی دبیران با میزان استفاده از روشهای فعال تدریس میتوان گفت : توجه جدی به موارد یاد شده در افزایش به کار گیری این روشها ضروری است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.