مقاله تاًثیر خودالگودهی (پیشخوراند، مرورگری مثبت، خودمشاهده گری) و تمرین بدنی بر ارتقاء باورهای خودکارآمدی حافظه در یادگیری سرویس بلند بدمینتون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تاًثیر خودالگودهی (پیشخوراند، مرورگری مثبت، خودمشاهده گری) و تمرین بدنی بر ارتقاء باورهای خودکارآمدی حافظه در یادگیری سرویس بلند بدمینتون دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاًثیر خودالگودهی (پیشخوراند، مرورگری مثبت، خودمشاهده گری) و تمرین بدنی بر ارتقاء باورهای خودکارآمدی حافظه در یادگیری سرویس بلند بدمینتون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاًثیر خودالگودهی (پیشخوراند، مرورگری مثبت، خودمشاهده گری) و تمرین بدنی بر ارتقاء باورهای خودکارآمدی حافظه در یادگیری سرویس بلند بدمینتون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاًثیر خودالگودهی (پیشخوراند، مرورگری مثبت، خودمشاهده گری) و تمرین بدنی بر ارتقاء باورهای خودکارآمدی حافظه در یادگیری سرویس بلند بدمینتون :

تعداد صفحات :۲۴

مقدمه و هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی تاًثیر انواع مداخله‌های خودالگودهی (پیشخوراند، خودمرورگری مثبت، خودمشاهده گری) و تمرین بدنی بر ارتقاء باورهای خودکارآمدی حافظه در سرویس بلند بدمینتون بود. روش شناسی: چهل و هشت آزمودنی دختر راست دست و مبتدی با میانگین سنی ۲.۵ ± 24 سال انتخاب و به طور تصادفی در چهار گروه آزمایشی تمرین بدنی، خودالگودهی پیشخوراند با تمرین بدنی، خودمرورگری مثبت با تمرین بدنی و خودمشاهده گری با تمرین بدنی تقسیم شدند. باورهای خودکارآمدی حافظه آزمودنی ها در مراحل پیش آزمون، یادداری و انتقال مورد ارزیابی قرار گرفت. یافته ها: نتایج تحلیل واریانس مرکب با اندازه های تکراری در مرحله اکتساب نشان داد در شش جلسه تمرین گروه‌های خودالگودهی پیشخوراند با تمرین بدنی و خود مرورگری مثبت با تمرین بدنی به طور معنی داری در اجرا پیشرفت کردند (۰۵/۰>P). نتایج تحلیل واریانس یک راهه نشان داد در پیش آزمون تفاوت معنی داری میان گروه ها در میانگین نمرات باورهای خودکارآمدی حافظه وجود نداشت (۰۵/0P >). در آزمون های یادداری و انتقال تفاوت معنی داری بین میانگین نمرات باورهای خودکارآمدی حافظه گروه ها وجود داشت (۰۵/۰>P). نتایج آزمون تعقیبی دانکن نشان داد بین نمره باورهای خودکارآمدی حافظه در گروه های پیشخوراند با تمرین بدنی و خودمرورگری مثبت با تمرین بدنی با گروه های تمرین بدنی و خودمشاهده گری با تمرین بدنی تفاوت معنی دار وجود دارد. مقایسه میانگین ها نشان داد مداخله های پیشخوراند با تمرین بدنی و خودمرورگری مثبت با تمرین بدنی بیشتر از سایر مداخله ها بر ارتقاء باورهای خودکارآمدی حافظه تاثیر گذاشت. بحث و نتیجه گیری: نتایج به دست آمده از پژوهش حاضر پیشنهاد می کند که فراگیران از ترکیب تمرین بدنی با مداخله های خود به عنوان مدل ( پیشخوراند و خودمرورگری مثبت) اطلاعات بیشتری درباره اجرای مهارت و آنچه که برای ارتقاء باورهای خودکارآمدی حافظه و پیشرفت در کوشش های اجرای آینده شان لازم است، به دست می آورند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.