مقاله اثر بازخورد دقیق، غیردقیق و هنجاری بر یادگیری یک تکلیف زمان بندی متوالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثر بازخورد دقیق، غیردقیق و هنجاری بر یادگیری یک تکلیف زمان بندی متوالی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثر بازخورد دقیق، غیردقیق و هنجاری بر یادگیری یک تکلیف زمان بندی متوالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر بازخورد دقیق، غیردقیق و هنجاری بر یادگیری یک تکلیف زمان بندی متوالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثر بازخورد دقیق، غیردقیق و هنجاری بر یادگیری یک تکلیف زمان بندی متوالی :
تعداد صفحات :۲۷
مقدمه و هدف: شواهد تحقیقاتی پیشنهاد می کنند که کارکرد انگیزشی بازخورد می تواند بر یادگیری اثر گذار باشد. هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثر بازخورد به کوششهای دقیق، غیردقیق، هنجاری مثبت و منفی بر یادگیری یک تکلیف زمان بندی متوالی است. روش شناسی: هفتاد و پنج دانشجوی دختر و پسر دانشگاه یزد با میانگین سنی ۴۶۷/۲ ± 5/22 سال (۳۵ پسر و ۴۰ دختر) به صورت در دسترس انتخاب و به طور تصادفی در پنج گروه بازخورد دقیق، غیردقیق، هنجاری مثبت، هنجاری منفی و کنترل قرار گرفتند. تکلیف آزمودنیها اجرای یک تکلیف زمان بندی متوالی بود. در مرحله اکتساب، هر یک از آزمودنیها ۶۰ کوشش و در مرحله یادداری و انتقال که با فاصله ۲۴ ساعت پس از مرحله اکتساب و ۱۰ دقیقه پس از مرحله یادداری اجرا شد، ۶ کوشش را اجرا نمودند. یافتهها: دادهها با استفاده از روشهای آماری تحلیل واریانس با اندازهگیریهای مکرر و تحلیل واریانس یکراهه تجزیه و تحلیل شدند. نتایج مرحله اکتساب نشان داد که گروههای هنجاری مثبت و دقیق بطور معناداری نسبت به گروههای غیر دقیق و هنجاری منفی مقدار خطای کمتری داشتند ولی بین مقدار خطا در سه گروه هنجاری مثبت، دقیق و کنترل و مقدار خطا در گروههای کنترل، هنجاری منفی و غیر دقیق اختلاف معناداری دیده نشد. در مرحله یادداری خطای زمان حرکت گروههای دقیق و هنجاری مثبت به طور معناداری کمتر از گروههای غیر دقیق، هنجاری منفی و کنترل بوده است، همچنین در آزمون انتقال تفاوت معناداری بین گروهها مشاهده نشد. بحث و نتیجه گیری: یافتههای تحقیق نشان داد که استفاده از دو شیوه بازخورد انگیزشی یعنی بازخورد دقیق و هنجاری مثبت ممکن است برای یادگیری مهارتهای حرکتی سودمند باشد لذا پیشنهاد میشود در سازماندهی برنامه تمرینی از این شیوههای ارائه بازخورد استفاده شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.