مقاله شرکتهای بازاریابی روستایی؛ راهبردی جهت کارآفرینی و توسعه نظامهای بهرهبرداری کشاورزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شرکتهای بازاریابی روستایی؛ راهبردی جهت کارآفرینی و توسعه نظامهای بهرهبرداری کشاورزی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شرکتهای بازاریابی روستایی؛ راهبردی جهت کارآفرینی و توسعه نظامهای بهرهبرداری کشاورزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شرکتهای بازاریابی روستایی؛ راهبردی جهت کارآفرینی و توسعه نظامهای بهرهبرداری کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شرکتهای بازاریابی روستایی؛ راهبردی جهت کارآفرینی و توسعه نظامهای بهرهبرداری کشاورزی :
تعداد صفحات :۲۱
اگرچه پدیده بازاریابی روستایی در جهان قدمتی بیش از نیم قرن دارد، اما در کشور ما موضوع نوین و چالش برانگیزی میباشد که مورد توجه جدی برنامهریزان و مسئولان ذیربط قرار نگرفته است. این غفلت و کم توجهی خسارتهای اجتماعی- اقتصادی قابل توجهی را به تولیدکنندگان روستایی، بالاخص نظامهای بهرهبرداری کشاورزی وارد نموده، بهگونهای که توسعه پایدار آنان را با تهدید جدی روبرو ساخته است. بررسیها نشان میدهد اگرچه برای رفع این مشکل از راهحلهایی همچون تعاونیهای روستایی بهره گرفته شده است، اما این تعاونیها قادر به حل مشکل بازاریابی تولیدکنندگان روستایی نبودهاند. از اینرو، ایده محوری این مقاله ارائه راهحلی برای خروج از این بحران و ایجاد کارآفرینی در مناطق روستایی با استفاده از روش تحلیل انتقادی میباشد. نتایج نشان داد آنچه که در شرایط کنونی میتواند بهعنوان راهبردی برای خروج از این بنبست پیشنهاد شود، تأسیس شرکتهای بازاریابی روستایی در مناطق روستایی کشور میباشد. این شرکتها با توجه به ظرفیتهایی که دارند میتوانند بخش عمدهای از مشکلات اشتغال فارغالتحصیلان کشاورزی و تولید کنندگان روستایی کشور را مرتفع نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.