مقاله عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت‌های تخصصی کشاورزی تحت پوشش پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت‌های تخصصی کشاورزی تحت پوشش پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مازندران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت‌های تخصصی کشاورزی تحت پوشش پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت‌های تخصصی کشاورزی تحت پوشش پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت‌های تخصصی کشاورزی تحت پوشش پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مازندران :

تعداد صفحات :۲۲

با توجه به اهمیت رقابت بازار و سرعت تغییر و تحولات آن، گرایش به توسعه محصول جدید در سازمان‌ها و شرکت‌ها ضرورت می‌یابد. توسعه محصولات جدید به‌ویژه در عرصه کشاورزی می‌تواند به هدفمندتر شدن تولید محصول بیانجامد. لذا این پژوهش با هدف شناسایی عوامل مهم و اثرگذار بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت‌های کشاورزی- محور تحت پوشش پارک علم و فناوری مازندران و مراکز رشد انجام شد. پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش گردآوری و تحلیل داده‌ها، از نوع توصیفی- پیمایشی می‌باشد. جامعه آماری پژوهش، دست‌اندرکاران ۵۵ شرکت فعال تخصصی کشاورزی مستقر در پارک علم و فناوری استان و مراکز رشد بودند. برای گردآوری داده‌ها از پرسشنامه استفاده شد و روایی آن با بهره‌گیری از نظر اصلاحی صاحب‌نظران و خبرگان و پایایی آن از طریق ضریب تتای ترتیبی تأیید گردید. با هدف رتبه‌بندی پارامترها از طریق آزمون فریدمن، عواملی مانند توجه به خواسته‌ها، سلایق و نیازمندی‌های مشتریان در طراحی و تولید محصول جدید، تعیین اهداف مشخص برای توسعه محصول جدید، دیدگاه بلند‌مدت در فرآیند توسعه محصول جدید، پشتیبانی فنی از فرایند توسعه محصول جدید و تولید محصول غیر‌قابل تقلید، کمیاب، ارزشمند و غیر‌قابل جایگزین، به ترتیب به عنوان مؤثرترین متغیرها تشخیص داده شدند. یافته‌های حاصل از تحلیل عاملی اکتشافی، متغیرها را در هفت عامل مدیریت و برنامه‌ریزی، بازاریابی، علم‌ و فناوری، پشتیبانی از محصول، محصول‌محوری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع و آموزش دسته‌بندی کرد که در مجموع ۷۱/۷۶ درصد از کل متغیرهای موفقیت توسعه محصول جدید را تبیین می‌نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.