مقاله مطالعه امکان سنجی تجارت الکترونیکی در ایران روش شناسی زیر ساختها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه امکان سنجی تجارت الکترونیکی در ایران روش شناسی زیر ساختها دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه امکان سنجی تجارت الکترونیکی در ایران روش شناسی زیر ساختها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه امکان سنجی تجارت الکترونیکی در ایران روش شناسی زیر ساختها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه امکان سنجی تجارت الکترونیکی در ایران روش شناسی زیر ساختها :

تعداد صفحات:۴۸

چکیده:

این مقاله به مرور روش شناسی مورد استفاده در مطالعه امکان سنجی توسعه تجارت الکترونیکی در ایران، در قسمت زیر ساختها میپردازد، و فرایندی را که بر اساس این متدولوژی دنبال شده بیان خواهد کرد. این مطالعه، سطح کنونی توسعه تجارت الکترونیکی را ارزیابی میکند و یک نقشه راه برای توسعه آتی تجارت الکترونیکی درکشور ارائه میدهد.
این مطالعه، زیر ساختها را مورد توجه قرار خواهد داد و آنها را بهعنوان پیش نیازهایی برای توسعه تجارت الکترونیکی در کشور توضیح می دهد. این زیر ساختها، شامل نهادهای پشتیبانی ، فرهنگ و مردم، آمادگی فنی، اقتصاد، و چارچوب قانونی است. هدف از مطالعهزیر ساختها، مشخص نمودن تنگناهای پیش رو در مسیر توسعه تجارت الکترونیکی ، وارائه سیاستها و فعالیتهای مشخص برای توسعه تجارت الکترونیکی در سطح ملی است.
این مطالعه،بخشهای صنعتی در بر گیرنده را نیز پوشش میدهد. درکل، مطالعه زیر ساختها، آمادگی الکترونیکی را در سطح ملی برای توسعه تجارت الکترونیکی در کشور، مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار میدهد.
طبق دسته بندی جدید مطالعات آمادگی الکترونیکی، بر اساس تکنیک های پیشرفته مورد استفاده در روش شناسی پیشنهادی ما، برای توضیح پش نیازها یاعوامل تعیین کننده (Enabling Factors) این روش شناسی می تواند در مقایسه با مطالعات سطح اول، جزء مطالعات سطح دوم محسوب شود. در مطالعات سطح اول، یک فهرست از پیش توضیحداده شده و ثابت، از عوامل تعیین کننده (Enabling Factors) به عنوان پارامترهای اصلی برای ارزیابی آمادگی الکترونیکی، صرف نظر از مشخصات انحصاری کشورها یا تقاضا برای کاربردهای ویژه، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در نتیجه، منطق یک راه حل برای پاسخگویی به تمام نیازها، راهنمایی های کوچکی را برای تجارت و دولت فراهم می آورند بنابراین واقعیتهای مبهمیهمانند فرصتها، در پیش روی قرار خواهند گرفت. اکثر مطالعات سطح اول آمادگی الکترونیکی، اطلاعات اندکی را درباره اینکه شاخص هاو پیش نیازها آنها چگونه ساخته شده اند و اینکه چرا و چگونه ممکن است با تحلیل های ویژه تجارت الکترونیکی (E-Business) یا فرصتهای تجارت الکترونیکی تعدیل شوند، فراهم می آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.