مقاله موانع، ملاحظات و راهکارهای اجرایی آموزش استفاده کنندگان «تجربیاتی از یک طرح اجرایی»


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله موانع، ملاحظات و راهکارهای اجرایی آموزش استفاده کنندگان «تجربیاتی از یک طرح اجرایی» دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله موانع، ملاحظات و راهکارهای اجرایی آموزش استفاده کنندگان «تجربیاتی از یک طرح اجرایی»  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله موانع، ملاحظات و راهکارهای اجرایی آموزش استفاده کنندگان «تجربیاتی از یک طرح اجرایی»،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله موانع، ملاحظات و راهکارهای اجرایی آموزش استفاده کنندگان «تجربیاتی از یک طرح اجرایی» :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

آموزش کاربران با هدفتوانمند ساختن استفاده کنندگان در شناسایی، دسترسی و استفاده از اطلاعات و منابع و امکانات فراهم شده یک رکن مهم در کتابخانه های بزرگ است. کتابخانه آستان قدس رضوی با دارابودن گنجینه های مکتوب دیداری، شنیداری و الکترونیکی و حجم قابل ملاحظه ای از طیف گوناگونمراجعان درصددگذر از یک کتابخانه سنتی به یک مرکز دانش رسانی است و یکی از ویژگی های مرکز دانش رسانی به استقلال رساندن مراجعان در کسب اطلاعات می باشد.
این مقاله گزارشی است از فعالیتهای انجام شده جهت اموزش مواد اطلاعاتی و استقلال بخشیدن به مراجعان که سعی شده چارچوب نظری برنامه ریزی، مشکلات مفهومی و دیدگاهی نسبت به سواد اطلاعاتی ، مشکلات اداری و مالیراهکارهای این سازمان بیان شود.
نتایج ارزیابی های حاصل از تشکیل دوره های اموزی در کتابخانه ها، به شرح زیر است:
– آموزش کاربران باید به عنوان یک وظیفه نوین کتابخانه ها تلقی شود؛
– آموزش کاربران یک کار جاری و مداوم باشد؛
– آموزش کاربران همیشه رو به بهسازی باشد؛
– نتایج آزمون باید به سایر کتابخانه ها انتقال داده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.