مقاله تجربه جهانی، مدل ‌گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تجربه جهانی، مدل ‌گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجربه جهانی، مدل ‌گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجربه جهانی، مدل ‌گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجربه جهانی، مدل ‌گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی :

تعداد صفحات :۳۷

در دو ده اخیر، پس از پایان جنگ سرد و ظهور رسانه‌های نوین، ساختار رسانه‌ای‌ در اکثر کشورهای جهان تغییرات چشمگیری را، که پیش‌تر در حوز مطبوعات تحقق یافته بود، از سر گذراند. در قرن ۲۱، این وضعیت به‌صورتی فراگیر به حوز رسانه‌های دیداری و شنیداری نیز تعمیم یافت و نگاه نوینی به کارکرد و فرایند اثرگذاری رسانه‌ها پدید آمد. این مقاله، پس از بررسی نظریات گوناگون دربار نظام رسانه‌ای‌، با تمرکز بر رادیو ـ تلویزیون، به مثاب اثرگذارترین رسانه، به بررسی تغییرات ساختار مالکیت رسانه‌ای‌ در جهان پرداخته است. از این‌رو با اشاره به دو الگوی رایجِ، «رادیو ـ تلویزیون خدمت عمومی» و «رادیو ـ تلویزیون خصوصی»، به بیان مزایای افزون‌تر‌ نظام خصوصی، که در اکثر کشورهای جهان جایگزین نظام انحصاری رادیو ـ تلویزیون دولتی گردیده است، نسبت به مدل انحصاری پرداخته‌ایم. درادامه، با بیان دیدگاه‌های نهادهای بین‌المللی، تجرب حدود ۲۰ کشورجهان در گذار از نظام انحصاری رسانه‌ای‌ به نظام متکثر بررسی و، با تمرکز بر کشورهایی که از نظر فرهنگی، سیاسی، و موقعیت جغرافیایی مشابهت‌هایی قابل توجه با ایران دارند، به‌صورتی گذرا چگونگی مواجه این کشورها با چالش‌ها و ابهامات تغییر ساختار مطالعه شده است. درنهایت، گذار از هزینه‌های نظام انحصاری به فرصت‌های نظام متکثر در قالب مدل بیان شده و نظام متکثر رسانه‌ای‌ به مثاب کارامد‌ترین ساختار رسانه‌ای‌ از نظر تحقق اهداف، از جمله جلب رضایت مخاطب و توجیه‌پذیری اقتصادی و تأمین منافع ملی و مصالح اجتماعی، معرفی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.