مقاله رسانه و هویت ملی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رسانه و هویت ملی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رسانه و هویت ملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رسانه و هویت ملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رسانه و هویت ملی :

تعداد صفحات :۳۲

رسانه به‌‌منزله عامل ارتباطی در دنیای کنونی کارکردهای فراوانی دارد. این عامل ارتباطی نقش نهادینه‏سازی ارزش‏ها در جامعه را دارد و از طریق تبادل اطلاعات میان نسل حاضر و انتقال آن به نسل‌های آتی در فرهنگ‌‌سازی و برانگیختن احساسات مشترک میان افراد و جوامع نقش حیاتی دارد. هویت ملی به‌‌منزله کلان‌‌ترین سطح هویتی در داخل کشورها تحت تأثیر رسانه است. کارویژه اصلی هویت‌‌سازی در گذشته از طریق آموزش رسمی انجام می‌شد، اما اکنون با توجه به سرعت انتقال داده‌ها و اطلاعات رسانه‌‌ای، رسانه‌ها نقش مهمی در تکوین یا تغییر هویت ملی دارند و به‌‌منزله اهرم تثبیت یا تغییر هویت ملی عمل می‌‌کنند؛ بنابراین رسانه در اختیار هر بازیگر دولتی و غیردولتی که باشد، در راستای مصالح و منافع آن بازیگر به‌مثابه عامل مثبت یا منفی در تحول هویت ملی ایفای نقش می‌‌کند. از این‌ رو، رسانه جمعی با تأثیر در شاخص‌‌های هویت ملی آن را تقویت و تحکیم یا تضعیف و تخریب می‌‌کند. یافته‏های پژوهش حاضر با بهره‏گیری از روش‏های تحلیلی ـ تبیینی حاکی از آن است که رسانه‌‌ها با تأثیر در سه شاخص هویتی، یعنی عناصر، مبانی، و جایگاه آن در هویت ملی تأثیر شگرف مثبت یا منفی می‏گذارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.