مقاله متاتئوری سازهانگاری در محک نقد الهیات حِکمی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله متاتئوری سازهانگاری در محک نقد الهیات حِکمی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله متاتئوری سازهانگاری در محک نقد الهیات حِکمی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله متاتئوری سازهانگاری در محک نقد الهیات حِکمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله متاتئوری سازهانگاری در محک نقد الهیات حِکمی :
تعداد صفحات :۲۹
چکیده سازهانگاری از رهیافتهای متأخر در حوزه مطالعات علوم اجتماعی است که در تطوّری پیشرونده به نظریهای «متمایز از تئوریهای جریان اصلی در دانش روابط بینالملل» تبدیل شده است. از آنجا که این نظریه در نگاه کلان، بهمثابه پارادایمی است که با فرضیات عمدتاً پست مدرنیستی۱ معرِّف بینش خاصی از جهان و مناسبات آن است، در این مطالعه انتقادی، ارزش شناختشناسیِ۲ سازهانگاری و متدلوژی آن در قیاس با متاتئوری الهیات حِکمی در محک ارزیابی نو، قرار میگیرد. بدیهی است شأن پژوهش در این باب از نوع شأن فلسفی و معرفت نوع دوم است که از رهگذر ارزیابی دعاوی متاتئوریک، تأکید مینماید «عالَمِ سازهانگاری و حیثیت شناختشناسیِ آن»، عالَم اعتباریات و نسبیگرایی است که با مطلقانگاری برساختگی و خلط آن با «اعتباریات ما قبل التعامل» و «ادراکات حقیقی» به تحاشی «حقیقت» روی آورده است. طُرفه آنکه این نظریه با تحدید مرز آگاهی در فهم بینالأذهانی، نظریه عُرف مدارانهای را تجویز مینماید. اما در الهیات حِکمی، به دلالت هستیشناسیِ متناظر با تفصیل و تقسیم در ادراکات اعتبارپذیر و ادراکات اعتبارناپذیر، حقیقت از آن حیث که حقیقت است نهتنها موکول به اعتبار اشخاص یا جامعه نیست، بلکه اساساً عقل کل با نفی تکثّر برداری حقیقتِ نفسالأمری، درباره آن یک حُکم بیشتر ندارد که از طریق موازین فراساختی و «منطق چندروشی» قابل احتجاج است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.