مقاله عوامل مرتبط با مدگرایی در بین جوانان شهر یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله عوامل مرتبط با مدگرایی در بین جوانان شهر یزد دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل مرتبط با مدگرایی در بین جوانان شهر یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مرتبط با مدگرایی در بین جوانان شهر یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل مرتبط با مدگرایی در بین جوانان شهر یزد :

تعداد صفحات :۴۵

در جوامع امروزی، مد نقش یک رسانه را دارد و در میان برخی از مردم به ویژه جوانان، به ابزاری برای انتقال پیام خود به جامعه تبدیل شده است. هدف این تحقیق، بررسی عوامل مرتبط با مدگرایی جوانان بوده است. روش پژوهش از نوع پیمایش و جامعه­ی آماری این تحقیق جوانان شهر یزد بوده است. تعداد نمونه ۳۵۸ نفر بوده که با استفاده از فرمول کوکران به­دست آمد و نمونه با شیوه خوشه­ای چندمرحله­ای انتخاب شد. تکینک گردآوری داده­ها پرسشنامه­ی محقق­ساخته است که از نظر روایی و پایایی مورد ارزیابی قرار گرفت. براساس یافته­های این پژوهش، بین متغیرهای استفاده از رسانه­های جمعی، منزلت­جویی، مصرف­گرایی، جهت­گیری اخلاقی فراغت­مدارانه، مقایسه اجتماعی، همنوایی اجتماعی و مدگرایی، رابطه­ی معنادار وجود دارد. همچنین بین افراد مجرد و متأهل در مدگرایی تفاوت معناداری وجود دارد. نتایج تحلیل رگرسیونی نشان می­دهد که با توجه به ضریب تعیین تعدیل‌شده­ در معادله رگرسیون ۲۶ درصد از واریانس متغیر وابسته توسط متغیرهای مستقل تبیین می­شود. مصرف­گرایی قوی ترین رابطه را با مدگرایی نشان داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.