مقاله عوامل مرتبط با مدگرایی در بین جوانان شهر یزد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل مرتبط با مدگرایی در بین جوانان شهر یزد دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل مرتبط با مدگرایی در بین جوانان شهر یزد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مرتبط با مدگرایی در بین جوانان شهر یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل مرتبط با مدگرایی در بین جوانان شهر یزد :
تعداد صفحات :۴۵
در جوامع امروزی، مد نقش یک رسانه را دارد و در میان برخی از مردم به ویژه جوانان، به ابزاری برای انتقال پیام خود به جامعه تبدیل شده است. هدف این تحقیق، بررسی عوامل مرتبط با مدگرایی جوانان بوده است. روش پژوهش از نوع پیمایش و جامعهی آماری این تحقیق جوانان شهر یزد بوده است. تعداد نمونه ۳۵۸ نفر بوده که با استفاده از فرمول کوکران بهدست آمد و نمونه با شیوه خوشهای چندمرحلهای انتخاب شد. تکینک گردآوری دادهها پرسشنامهی محققساخته است که از نظر روایی و پایایی مورد ارزیابی قرار گرفت. براساس یافتههای این پژوهش، بین متغیرهای استفاده از رسانههای جمعی، منزلتجویی، مصرفگرایی، جهتگیری اخلاقی فراغتمدارانه، مقایسه اجتماعی، همنوایی اجتماعی و مدگرایی، رابطهی معنادار وجود دارد. همچنین بین افراد مجرد و متأهل در مدگرایی تفاوت معناداری وجود دارد. نتایج تحلیل رگرسیونی نشان میدهد که با توجه به ضریب تعیین تعدیلشده در معادله رگرسیون ۲۶ درصد از واریانس متغیر وابسته توسط متغیرهای مستقل تبیین میشود. مصرفگرایی قوی ترین رابطه را با مدگرایی نشان داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.