مقاله تحلیل محتوای کتابهای درسی تعلیمات اجتماعی و هدیههای آسمان دوره آموزش ابتدایی بر اساس مؤلفههای حقوق کودک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل محتوای کتابهای درسی تعلیمات اجتماعی و هدیههای آسمان دوره آموزش ابتدایی بر اساس مؤلفههای حقوق کودک دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل محتوای کتابهای درسی تعلیمات اجتماعی و هدیههای آسمان دوره آموزش ابتدایی بر اساس مؤلفههای حقوق کودک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل محتوای کتابهای درسی تعلیمات اجتماعی و هدیههای آسمان دوره آموزش ابتدایی بر اساس مؤلفههای حقوق کودک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل محتوای کتابهای درسی تعلیمات اجتماعی و هدیههای آسمان دوره آموزش ابتدایی بر اساس مؤلفههای حقوق کودک :
تعداد صفحات :۳۶
در پژوهش حاضر محتوای کتابهای درسی تعلیمات اجتماعی و هدیههای آسمان دوره ابتدایی به لحاظ میزان توجه به مؤلفههای حقوق کودک بررسی شده است. در راستای تجزیه و تحلیل دادههای حاصل از کتابهای درسی جهت بهدست آوردن ضریب اهمیت هریک از مؤلفهها، از روش آنتروپی شانون استفاده شده است. بر اساس یافتههای پژوهشی بیشترین ضریب اهمیت مربوط به مؤلفه حق زیست و رشد با ضریب ۱۳۸/۰ و کمترین ضریب اهمیت مربوط به مؤلفه رعایت منافع کودکان با ضریب صفر است. همچنین، نتایج بر حسب پایهها نشان داد بیشترین ضریب اهمیت مربوط به پایه چهارم با ضریب ۱۵۳/۰ و کمترین ضریب اهمیت مربوط به پایه ششم با ضریب ۰۵۱/۰ است. سرانجام، بر اساس اصول جامعیت، مداومت، مشارکت و عملیبودن مؤلفهها (نکات مدنظر دیویی) نتیجه میگیریم که در تنظیم محتوای این کتابها این اصول رعایت نشده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.