مقاله بازتاب دادههای منابع اسلامی درباره ریاست جامعه یهودیان ذمی(راسالجالوت): بیان همدلانه ذهنیتهای شیعی- یهودی در جوامع اسلامی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازتاب دادههای منابع اسلامی درباره ریاست جامعه یهودیان ذمی(راسالجالوت): بیان همدلانه ذهنیتهای شیعی- یهودی در جوامع اسلامی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازتاب دادههای منابع اسلامی درباره ریاست جامعه یهودیان ذمی(راسالجالوت): بیان همدلانه ذهنیتهای شیعی- یهودی در جوامع اسلامی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازتاب دادههای منابع اسلامی درباره ریاست جامعه یهودیان ذمی(راسالجالوت): بیان همدلانه ذهنیتهای شیعی- یهودی در جوامع اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازتاب دادههای منابع اسلامی درباره ریاست جامعه یهودیان ذمی(راسالجالوت): بیان همدلانه ذهنیتهای شیعی- یهودی در جوامع اسلامی :
تعداد صفحات :۲۲
گزارشهای منابع اسلامی درباره ریاست جامعه یهودیان ذمی(راسالجالوت)، بیش از وجه صدق و کذب آن، نشان از زاویه دید جوامع مسلمان و ذهنیتهای آنها درباره اقلیتهای یهودی بوده است که از منظر تاریخ فرهنگی و اجتماعی به عنوان مساله مقاله حاضر انتخاب شده است. در این مقاله با بررسی انتقادی و بازنمایی دادههای منابع اسلامی درباره راسالجالوت تلاش شده است بر اساس روش بافتارمندسازی مجموع دادهها، ذهنیت مسلمانان نسبت به این مقام یهودی نشان داده شود. خواننده خواهد دید که مسلمانان، مقام راسالجالوت را مقامی علمی مذهبی و عالیرتبه و در عین حال رازآمیز و مرتبط با قدرتهای غیرمعمول مثل قدرت پیشگویی تلقی میکردند. تکرار روایاتی درباره پیشبینی شهادت حسین بنعلی از سوی راسالجالوت و ملامت مسلمانان در باب کشتن فرزند پیغمبرشان و یا گزارش مناظرات علمی امامان شیعه با مقام راسالجالوت علاوه بر نشان دادن جایگاه مهم علمی آن، تا حدی نشاندهنده فضایی همدلانه میان جوامع متقدم شیعی با جامعه یهودی بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.