مقاله بررسی و نقد نظریه «نظارت آموزشی در راستای رشد حرفهای معلمان»
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی و نقد نظریه «نظارت آموزشی در راستای رشد حرفهای معلمان» دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی و نقد نظریه «نظارت آموزشی در راستای رشد حرفهای معلمان» کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و نقد نظریه «نظارت آموزشی در راستای رشد حرفهای معلمان»،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی و نقد نظریه «نظارت آموزشی در راستای رشد حرفهای معلمان» :
تعداد صفحات :۲۷
نظارت آموزشی مفهوم گستردهای است که فعالیتهای یادگیری ضمن خدمت را در بر میگیرد. این مقاله به توصیف کلی اثر و مبانی فکری نظریه نظارت آموزشی و نقد و ارزیابی آن پرداخته است. در تحلیل این نظریه، به شکاف بین نظریه و دنیای واقعی مدرسه اشاره شده است. کاربرد نظریه به این معنی نیست که باید چیزی فراتر از تجارب روزانه مدیران انجام شود؛ بلکه باید در خدمت فرایند تصمیمگیری باشد. نظریه موجب میشود که فعالیتهای مدیریتی در چهارچوبهای نظری تأیید شده عمل در موقعیتهای آموزشی با آگاهی کاملتر و مؤثرتر انجام شوند. پس نظریه فقط تا زمانی که با عمل آموزشی مرتبط باشد مؤثر و مفید خواهد بود. افزون بر این، گروههای رشد حرفهای مشارکتمحور، گرچه پارادایم جدیدیاند، اما باعث رشد حرفهای معلمان در موقعیتهای مختلف، و از نظر ابعاد متنوع میشوند. مدل رشد حرفهای بهتر از سایر مدلها وجود ندارد که بتواند در همه موقعیتها به کار رود. باید به نیازهای مدارس و معلمان و باورهای فرهنگی توجه شود. در آخر به نتیجهگیری پرداخته و پیشنهادهایی ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.