مقاله بررسی تجربی کاهش ضریب پسای سیال روی یک سیلندر دایره ای بوسیله سیم اغتشاش ساز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تجربی کاهش ضریب پسای سیال روی یک سیلندر دایره ای بوسیله سیم اغتشاش ساز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی کاهش ضریب پسای سیال روی یک سیلندر دایره ای بوسیله سیم اغتشاش ساز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی کاهش ضریب پسای سیال روی یک سیلندر دایره ای بوسیله سیم اغتشاش ساز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی کاهش ضریب پسای سیال روی یک سیلندر دایره ای بوسیله سیم اغتشاش ساز :

تعداد صفحات :۱۷

یک تحقیق تجربی بر روی دنباله سیلندر با دو سیم که در زوایای ۴۰ درجه و ۱۴۰ درجه نصب شده و از نقطه سکون جلویی اندازه گیری می گردد و عدد رینولدز Re = 30000 می باشد، صورت گرفته است. قطر سیمها برابر ۰.۵, ۱, ۱.۵mm می باشد. اثرات سیم اغتشاش ساز بر روی کاهش ضریب پسا، پروفیل های سرعت متوسط و کاهش سرعت و نصف دهانه، پروفیل های شدت اغتشاشات و عدد اشتروهال مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد برای Re = 30000، حالت بهینه ای وجود دارد که درآن ضریب پسای عامل بر روی سیلندر تماما به مقداری کمتر از ضریب پسای سیلندر صاف می رسد. در حالت بهینه، برای سیلندر ۲سیمه با دو قطر متفاوت سیم ضریب پسای سیلندر کاهش پیدا می کند. نتایج نشان می دهد زمانی که از سیلندر دور می شویم، روند تغییرات قله سرعت متوسط (w0)و قله پروفیل اغتشاشات به ترتیب کاهشی-افزایشی-کاهشی و افزایشی-کاهشی می باشد. همچنین آزمایشات نشان می دهد با یک سیلندر صاف عموما مقادیر قله پروفیل اغتشاشات و کاهش سرعت (w0)در مقایسه با مقادیر سیلندر با سیم اغتشاش ساز افزایش یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.