مقاله مطالعه مقایسه ای پروفیل های عمودی مونوکسیدکربن و دما در یک تونل در حال آتش سوزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه مقایسه ای پروفیل های عمودی مونوکسیدکربن و دما در یک تونل در حال آتش سوزی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه مقایسه ای پروفیل های عمودی مونوکسیدکربن و دما در یک تونل در حال آتش سوزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه مقایسه ای پروفیل های عمودی مونوکسیدکربن و دما در یک تونل در حال آتش سوزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه مقایسه ای پروفیل های عمودی مونوکسیدکربن و دما در یک تونل در حال آتش سوزی :
تعداد صفحات :۲۲
آتشسوزی در تونلهای جادهای در سالهای اخیر باعث وقوع تلفات جانی و مالی بسیاری در دنیا گردیده است که موجب گسترش توجه محققان به موضوع تهویه اضطراری شده است. بررسی روشهای مختلف جهت بیرون راندن دوده یا کم نمودن غلظت گازهای سمی و نیز کم کردن دمای حاصل شده از آتش، از مهمترین اهداف پژوهشگران میباشد. در این مطالعه، ابتدا یک تونل با مقطع مستطیلی همراه با آتش استخری در مرکز تونل توسط کد شبیهساز دینامیکی آتش مدل گردیده و نتایج آن با نتایج پیشین مقایسه شدهاست. سپس نتایج مربوط به توزیع مونوکسیدکربن و دما بصورت پروفیل های عمودی در مکانهای مختلف ارائه شدهاست. این پروفیلها که برای نرخ رهایشهای متفاوت آتش و نیز تونل با نسبت ظرافتها و شیبهای گوناگون مورد ارزیابی قرار گرفتهاند، بر اساس مقدار بیشینه مکان خود در نزدیکی سقف بیبعد شدهاند. نتایج نشان میدهد، غلظت مونوکسیدکربن در تمامی مکانها، سریعتر از دما کاهش پیدا میکند. همچنین به کمک پروفیلهای عمودی میتوان به ضخامت دوده نیز پی برده و نشان داد که با افزایش نسبت ظرافت تونل، ضخامت دوده کمتر میگردد. بررسی پارامترهای مذکور برای شیبهای گوناگون تونل نیز مورد ارزیابی قرار گرفتهاست.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.