مقاله بررسی تجربی اثرات ضریب منظری بال و فاصله‌ی آن تا بالک بر پارامترهای آئرودینامیکی یک پرتابه در زوایای حمله‌ی بالا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تجربی اثرات ضریب منظری بال و فاصله‌ی آن تا بالک بر پارامترهای آئرودینامیکی یک پرتابه در زوایای حمله‌ی بالا دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی اثرات ضریب منظری بال و فاصله‌ی آن تا بالک بر پارامترهای آئرودینامیکی یک پرتابه در زوایای حمله‌ی بالا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی اثرات ضریب منظری بال و فاصله‌ی آن تا بالک بر پارامترهای آئرودینامیکی یک پرتابه در زوایای حمله‌ی بالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی اثرات ضریب منظری بال و فاصله‌ی آن تا بالک بر پارامترهای آئرودینامیکی یک پرتابه در زوایای حمله‌ی بالا :

تعداد صفحات :۱۶

ضرورت افزایش عملکرد پرتابه‌ها در سال‌های اخیر، علاقه‌مندی زیادی در رابطه با آئرودینامیک این پرنده‌ها در زوایای حمله‌ی بالا ایجاد کرده است. بررسی‌ها نشان داده که نسبت ضریب منظری بال و محل قرارگیری بالک‌ها، سهم به‌سزایی در چگونگی تداخل بین گردابه‌های بدنه، بال و بالک و درنتیجه میزان مانورپذیری پرتابه دارد. در تحقیق حاضر اثرات تداخلی بدنه، بال ثابت و بالک بر پیکربندی یک پرتابه بررسی شده است. بدین‌منظور، مدل یک پرتابه با قابلیت تغییر محل نصب بالک افقی و همچنین نصب بال‌ها با نسبت ضریب منظری‌های مختلف ساخته شد، و نیرو و گشتاورهای آئرودینامیکی با استفاده از یک بالانس شش مؤلفه اندازه‌گیری شده است. نتایج حاصله نشان می‌دهد که در زوایای حمله‌ی بالا، نزدیک‌شدن بالک به بال، باعث افزایش برآ و کاهش پسا می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.