مقاله تحلیل تجربی تأثیرات نرخ کرنش بر رفتار سازههای بتنی در بارگذاریهای حاصل از موج انفجار و معرفی یک مدل ریاضی جدید رفتاری بتن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل تجربی تأثیرات نرخ کرنش بر رفتار سازههای بتنی در بارگذاریهای حاصل از موج انفجار و معرفی یک مدل ریاضی جدید رفتاری بتن دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل تجربی تأثیرات نرخ کرنش بر رفتار سازههای بتنی در بارگذاریهای حاصل از موج انفجار و معرفی یک مدل ریاضی جدید رفتاری بتن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل تجربی تأثیرات نرخ کرنش بر رفتار سازههای بتنی در بارگذاریهای حاصل از موج انفجار و معرفی یک مدل ریاضی جدید رفتاری بتن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل تجربی تأثیرات نرخ کرنش بر رفتار سازههای بتنی در بارگذاریهای حاصل از موج انفجار و معرفی یک مدل ریاضی جدید رفتاری بتن :
تعداد صفحات :۱۶
رفتار سازههای بتنی، تحت شرایط بارگذاری دینامیکی و شبه استاتیکی، متفاوتاند. در این پژوهش رفتار دینامیکی بتن در برابر نرخ کرنشهای بالا،بهصورت تجربی و با استفاده از بارگذاری انفجاری بررسی،و نتایج حاصله با دادههای نظری مقایسه شده است. مادهی منفجره در جرمها و ارتفاعهای مختلف از بلوکههای بتنی ـ که بهصورت تیر سادهاند ـ قرار داده شدهاند. با در دست داشتن خواص استاتیکی بتن و میزان فشار ناشی از انفجار، افزایش ظرفیت تحمل بار در حالت دینامیکی بهدست میآید. در این آزمایشها معیار تخریب ایجاد ترک در منطقهی کششی تیر در نظر گرفته شده است. نتایج حاصله حاکی از افزایش ضریب دینامیکی (ظرفیت تحمل بار) بین ۴۵ تا ۶ بهازاء نرخ کرنشهای ۶۶s-1 تا ۸۰s-1 است. این نتایج با نتایج نظری و کارهای انجامشدهی قبلی مطابقت دارد.در پایان، با استفاده از نرمافزار آماری Minitab و با استفاده از شیوهی طراحی آزمایشها (DOE)، یک مدل ریاضی نیمهتجربی برای رفتار بتن تحت بار انفجاری معرفی شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.