مقاله مدلسازی عددی جریان دوفازی اغتشاش ناهمسانگرد داخل سیلندر با استفاده از مدل اغتشاش تنشهای رینولدز (RSM)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی عددی جریان دوفازی اغتشاش ناهمسانگرد داخل سیلندر با استفاده از مدل اغتشاش تنشهای رینولدز (RSM) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی عددی جریان دوفازی اغتشاش ناهمسانگرد داخل سیلندر با استفاده از مدل اغتشاش تنشهای رینولدز (RSM) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی عددی جریان دوفازی اغتشاش ناهمسانگرد داخل سیلندر با استفاده از مدل اغتشاش تنشهای رینولدز (RSM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی عددی جریان دوفازی اغتشاش ناهمسانگرد داخل سیلندر با استفاده از مدل اغتشاش تنشهای رینولدز (RSM) :
تعداد صفحات :۱۶
در این نوشتار مدل اغتشاش ناهمسانگرد تنشهای رینولدز (RSM) در کد محاسباتی EPISO اعمال و نتایج با مدل همسانگرد k-varepsilon برای حالتهای تک فاز و دوفاز مقایسه شده که از هماهنگی مطلوبی برخوردار هستند. همچنین تاثیر جریان فاز گازی متلاطم غیرهمسانگرد داخل موتور بر شکل و پارامترهای ظاهری اسپری، طول نفوذ،نرخ تبخیر و توزیع بخار سوخت با مدل RSM مورد مطالعه قرار گرفته است. نتایج نشان میدهد که مدل RSM طول نفوذ اسپری را به داخل میدان کمتر از مدل kvarepsilon پیشبینی مینماید. همچنین مدل غیرهمسانگرد RSM نرخ تبخیر اسپری را در محفظهی احتراق بیشتر از مدل همسانگرد kvarepsilon پیش بینی می کند. در واقع کوتاهتر بودن طول نفوذ پیش بینی شده توسط مدل RSM نیز ریشه در بالاتر بودن نرخ تبخیر در این مدل دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.