مقاله تخصیص پهلوگیر در بنادر کانتینری بااستفاده از الگوریتم ژنتیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تخصیص پهلوگیر در بنادر کانتینری بااستفاده از الگوریتم ژنتیک دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تخصیص پهلوگیر در بنادر کانتینری بااستفاده از الگوریتم ژنتیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تخصیص پهلوگیر در بنادر کانتینری بااستفاده از الگوریتم ژنتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تخصیص پهلوگیر در بنادر کانتینری بااستفاده از الگوریتم ژنتیک :
تعداد صفحات :۱۲
استفادهی بهینه از پهلوگیرها بهمنزلهی یکی از فاکتورهای کلیدی در افزایش بهرهوری ترمینالهای کانتینری محسوب میشود. تخصیص پهلوگیر در یک بندر کانتینری عبارت است از تخصیص پهلوگیر مناسب به کشتیهای ورودی به بندر به طوریکه کل زمان صرفشدهی کشتیها در بندر (از زمان ورود تا زمان اتمام عملیات تخلیه و بارگیری) کمینه شود. در ادبیات حمل و نقل، مسئلهی اخیر غالباً به صورت مدلهای برنامهریزی صحیح مختلط فرمولبندی شده است. روشهای بهینهسازی مانند روش شاخه و کرانه، کارایی لازم برای حل این نوع مسائل را ندارند و بهخصوص در مسائل با ابعاد بزرگ از نظر زمان حل استفاده نمیشوند. در این شرایط، استفاده از روشهای جستجوی پیشرفته همچون الگوریتم ژنتیک راهگشا است. در این نوشتار روش حلی بر اساس الگوریتم ژنتیک برای مسئله پیشنهاد میشود و نتایج آن در دو مسئلهی آزمایشی، یکی در ابعاد کوچک و دیگری در ابعاد واقعی ارائه میشوند. همچنین، در مثال با ابعاد کوچک، پاسخهای به دست آمده از روش پیشنهادی با پاسخهای روش شاخه و کرانه مقایسه میشوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.