مقاله ارزیابی اثرات وابسته به زمان در پل‌های یکپارچه با عرشه‌ی مرکب بتن فولادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی اثرات وابسته به زمان در پل‌های یکپارچه با عرشه‌ی مرکب بتن فولادی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی اثرات وابسته به زمان در پل‌های یکپارچه با عرشه‌ی مرکب بتن فولادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی اثرات وابسته به زمان در پل‌های یکپارچه با عرشه‌ی مرکب بتن فولادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی اثرات وابسته به زمان در پل‌های یکپارچه با عرشه‌ی مرکب بتن فولادی :

تعداد صفحات :۱۶

در این نوشتار، برای محاسبه‌ی اثرات وابسته به زمان در پل‌های یکپارچه، از ضرایب ۲ آیین‌نامه‌ی A‌A‌S‌H‌T‌O و A‌C‌I استفاده شد. نتایج روسازه‌ی پل موردی نشان می‌دهد که گذشت زمان باعث افزایش لنگر خمشی منفی در محل تکیه‌گاه‌ها و نیز کاهش لنگر خمشی مثبت در محل وسط دهانه شده است. نسبت کاهش لنگر وسط دهانه و نیز افزایش آن در محل اتصال عرشه ـکوله در پل با تکیه‌گاه گیرداری انتهایی برابر ۱۲۸ و مفصلی برابر ۱۳۱ در آیین‌نامه‌ی A‌A‌S‌H‌T‌O نسبت به آیین‌نامه‌ی A‌C‌I است. می‌توان گفت که در هنگام محاسبه‌ی مقادیر لنگرهای خمشی وابسته به زمان عرشه، استفاده از ضرایب آیین‌نامه‌ی A‌A‌S‌H‌T‌O نسبت به آیین‌نامه‌ی A‌C‌I باعث تغییرات ۳۰ درصدی در نتایج خواهد شد. مقایسه‌ی نتایج مربوط به خیز وسط دهانه برای پل با شرایط تکیه‌گاهی انتهایی متفاوت (گیرداری و مفصلی) نشان می‌دهد که با گذشت زمان مقادیر خیز وسط دهانه‌ها ۲ برابر شده‌اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.