مقاله عوامل کلیدی موفقیت در شبکه‌های اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله عوامل کلیدی موفقیت در شبکه‌های اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل کلیدی موفقیت در شبکه‌های اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل کلیدی موفقیت در شبکه‌های اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل کلیدی موفقیت در شبکه‌های اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد :

تعداد صفحات :۲۱

کنترل و مدیریت پتانسیل شبکه‌های اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد (N‌G‌O) به‌دلیل نوع نگاه متفاوت آن‌ها به مردم بسیار مهم است. موفقیت آن‌ها وابسته به شبکه‌های اجتماعی سازمان است. این تحقیق مدل عوامل کلیدی موفقیت{c‌r‌i‌t‌i‌c‌a‌l s‌u‌c‌c‌e‌s‌s f‌a‌c‌t‌o‌r‌s (C‌F‌S)}برای استفاده‌ی شبکه‌ی اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد را ارائه می‌کند.با استفاده از بررسی ادبیات و نظر خبرگان، مدل اولیه‌یی متشکل از۱۹ عامل کلیدی موفقیت به دست آمد. سپس به‌منظور تکمیل و آزمودن مدل، ۱۹ عامل مذکور در دو سازمان مردم‌نهاد کانون دانشجویان زرتشتی و انجمن اطلاع‌رسانی دیابت گابریک، با استفاده از نظرات خبرگان انتخابی هر سازمان و روش دلفی بررسی شدند. در نهایت با مقایسه نتایج به دست آمده از دو سازمان، ۶ عامل کلیدی «هدف یکسان»، «یادگیری»، «همدردی»، «احساس عضویت در گروه و هدف بزرگ‌تر»، «فرهنگ» و «ارزش هدف» به‌عنوان مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در رشد و استحکام شبکه‌های اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد شناسایی شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.