مقاله بهبود کیفیت خدمات بانکها: رویکرد تلفیقی مدل کانو و ماتریس کنترل عملکرد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بهبود کیفیت خدمات بانکها: رویکرد تلفیقی مدل کانو و ماتریس کنترل عملکرد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بهبود کیفیت خدمات بانکها: رویکرد تلفیقی مدل کانو و ماتریس کنترل عملکرد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهبود کیفیت خدمات بانکها: رویکرد تلفیقی مدل کانو و ماتریس کنترل عملکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بهبود کیفیت خدمات بانکها: رویکرد تلفیقی مدل کانو و ماتریس کنترل عملکرد :
تعداد صفحات :۱۳
یکی از اهداف اساسی سازمانهای خدماتی، بهخصوص بانکها، افزایش سهم بازار است. این مهم محقق نخواهد شد، مگر در سایهی افزایش سطح کیفی خدمات. بنابراین، پژوهش حاضر به دنبال بررسی سطح کیفی خدمات بانک صادرات و ارائهی راهکارهای مناسب برای بهبود کیفیت خدمات است. جامعهی تحقیق عبارت است از مشتریان شعبهی مورد مطالعه، و حجم نمونه براساس فرمول کوکران تعداد ۱۷۰ نفر محاسبه شد. بهمنظور شناسایی مؤلفههای دارای شکاف و تعیین نیازهای جذاب، بهترتیب از مدلهای تحلیل شکاف و کانو استفاده شد. همچنین بهمنظور طبقهبندی و ارائهی راهکارهای مناسب برای بهبود نیازهای جذاب، از مدل «ماتریس کنترل عملکرد» استفاده شد. نتایج حاصل از تحلیل دادهها حاکی از وجود شکاف در تمامی ۲۹ مؤلفه و قرارگیری ۹ مؤلفه در دسته نیازهای جذاب است. همچنین، مدل ماتریس کنترل عملکرد منجر به تقسیمبندی این ۹ مؤلفه و انتخاب راهبرد مناسب برای بهبود کیفیت خدمات شعبهی مورد مطالعه شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.