مقاله عوامل مؤثر در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعهی موردی: بانک اقتصاد نوین)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل مؤثر در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعهی موردی: بانک اقتصاد نوین) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل مؤثر در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعهی موردی: بانک اقتصاد نوین) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعهی موردی: بانک اقتصاد نوین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعهی موردی: بانک اقتصاد نوین) :
تعداد صفحات :۲۱
این پژوهش با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش و استفاده از بانکداری اینترنتی از طریق مدل توسعهیافتهی پذیرش فنّاوری ارائه شده است. طبق مدل، کاربرد فنّاوری به نیت رفتاری افراد بستگی دارد که بهنوبهی خود این عامل نیز تحت تأثیر عواملی چون سودمندی درکشده، سهولت کاربرد درکشده، خودتأثیری درکشده، و ریسک درکشده توسط کاربران قرار میگیرد.در این پژوهش نمونهیی از مشتریان بانکداری اینترنتیِ بانک اقتصادنوین مورد بررسی قرار گرفته است. یافتههای تحقیق نشان میدهد که سودمندی درکشده، سهولت کاربرد درکشده و خودتأثیری درکشده، بر استفاده از بانکداری اینترنتی تأثیر مثبت دارند. ضمناً عامل ریسک درکشده نیز علیرغم فرضیه، رابطهیی مثبت با نیت رفتاری دارد. همچنین نیت استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی بر استفاده از این خدمات تأثیری مثبت دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.