مقاله زمانبندی خطوط ریلی و ظرفیت ایستگاهها در شبکههای چندخطه با ارائهی حدود بالای ابتکاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله زمانبندی خطوط ریلی و ظرفیت ایستگاهها در شبکههای چندخطه با ارائهی حدود بالای ابتکاری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله زمانبندی خطوط ریلی و ظرفیت ایستگاهها در شبکههای چندخطه با ارائهی حدود بالای ابتکاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله زمانبندی خطوط ریلی و ظرفیت ایستگاهها در شبکههای چندخطه با ارائهی حدود بالای ابتکاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله زمانبندی خطوط ریلی و ظرفیت ایستگاهها در شبکههای چندخطه با ارائهی حدود بالای ابتکاری :
تعداد صفحات :۲۲
یکی از مهمترین و ارزانترین منابع حمل و نقل مسافر و بار «خطوط ریلی» است. مسئلهی زمانبندی خطوط ریلی بهعنوان یکی از ابزارهای افزایش بهرهوری مطرح است. هدف این مسئله استفادهی بیشینه از منابع موجود، مانند لوکوموتیوها، خطوط ریلی و کارکنان است که میتوان با استفاده از یک زمانبندی دقیق و بهینه به این مهم دست یافت. در این مطالعه یک مدل برنامهریزی ریاضی برای زمانبندی خطوط چندخطهپانویس{polynominal time} ارائه شده است. تابع هدف مورد بررسی کمینهکردن مجموع زمانهای سفر است. با توجه به این که مسئلهی فوق بهلحاظ پیچیدگی NP-Hard است، برای حل مسئله چند حد بالاپانویس{upper bound} با استفاده از روشهای ابتکاری نیز بهدست آمده است. در نهایت با ارائهی مثالی از دنیای واقعی، کاراییمدل و حدود بالا سنجیده شده و پیشنهاداتی نیز برای توسعهی مطالعه ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.