مقاله ارائهی مدلی برای کمینهسازی مجموع متوسط فواصل درونخوشهیی در طبقهبندی مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائهی مدلی برای کمینهسازی مجموع متوسط فواصل درونخوشهیی در طبقهبندی مشتریان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائهی مدلی برای کمینهسازی مجموع متوسط فواصل درونخوشهیی در طبقهبندی مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائهی مدلی برای کمینهسازی مجموع متوسط فواصل درونخوشهیی در طبقهبندی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائهی مدلی برای کمینهسازی مجموع متوسط فواصل درونخوشهیی در طبقهبندی مشتریان :
تعداد صفحات :۱۶
در سالهای اخیر اهمیت دادهها بهعنوان منابع دارای پتانسیل اطلاعاتی بسیار بالا بهنحو گستردهیی مورد توجه قرار گرفته شده است. دادهکاوی با استخراج و کشف سریع و دقیق اطلاعاتِ با ارزش و پنهان از پایگاه دادهها بهمنظور تصمیمگیری و پشتیبانی تصمیم از جمله اموری است که هر کشور، سازمان و شرکتی بهمنظور توسعه علمی، فنی و اقتصادی خود به آن نیاز دارد. با توجه به ضرورت استفاده از فنون دادهکاوی ــخصوصاً خوشهبندیــ در این نوشتار یک مدل ریاضی براساس رویکرد خوشهبندی ارائهمیشود که در خوشهبندی مشتریان شرکت صنعتی پارسخزر کاربرد دارد. مسئلهی خوشهبندی بهصورت مدل ریاضی با هدف کمینهسازی مجموع متوسط فواصل درونخوشهیی در طبقهبندی مشتریان فرمولبندی میشود که در تمامی موارد آزمایش شده، با بهبودبخشی شدید در فواصل درونخوشهیی همراه است. عملکرد این شیوه در یک مسئلهی واقعی آزموده شده و تحلیل نتایج حاکی از کارایی محاسبات این شیوه است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.