مقاله مکانیابی چندهدفهی فرودگاههای هاب پرازدحام با استفاده از سیستمهای صف
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مکانیابی چندهدفهی فرودگاههای هاب پرازدحام با استفاده از سیستمهای صف دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مکانیابی چندهدفهی فرودگاههای هاب پرازدحام با استفاده از سیستمهای صف کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مکانیابی چندهدفهی فرودگاههای هاب پرازدحام با استفاده از سیستمهای صف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مکانیابی چندهدفهی فرودگاههای هاب پرازدحام با استفاده از سیستمهای صف :
تعداد صفحات :۲۶
شرکتهای هواپیمایی بهمنظور بهرهمندی از مزیتهای مقیاس اقتصادی از شبکهی هابوکمان در برنامهریزی پروازهای خود استفاده میکنند. برخی از فرودگاههای هاب بهدلیل تمرکز جریان، بهویژه در ساعات اوج، از لحاظ ترافیک هوایی پرازدحام شده، تأخیرات پروازی آنها افزایش مییابد. در این پژوهش هر باند فرودگاه بهصورت سیستم صف $M/G/1$ در نظر گرفته شده و مدلهای فرعی سهگانهیی برای تعیین ظرفیت ورودی بهینهی هواپیماها به باندهای نشست، برخاست و ترکیبی ارائه میشود. نتایج محاسباتی نشان میدهد که روش ارائه شده تعادل بار ترافیک را بهتر برقرار کرده، موجب کاهش ازدحام در هابهای شلوغ و افزایش بهرهوری در سایر هابها میشود. بهمنظور پرکردن شکافهای تحقیقاتی در حوزهی مکانیابی هاب، توابع هدف مربوط به آسیبهای زیستمحیطی و انرژی در نظر گرفته میشود. در نهایت با استفاده از روش محدودیتـ varepsilonجوابهای کارآ، و با استفاده از روش AHP گروهی جواب مرجح انتخاب و نتایج اجرای مدل روی شبکهی حملونقل هوایی داخلی کشور آمریکا گزارش میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.