مقاله ارائه‌ی مدلی برای محاسبه‌ی ارزش مشتری (C‌L‌V) در صنعت ماشین‌آلات راه‌سازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارائه‌ی مدلی برای محاسبه‌ی ارزش مشتری (C‌L‌V) در صنعت ماشین‌آلات راه‌سازی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه‌ی مدلی برای محاسبه‌ی ارزش مشتری (C‌L‌V) در صنعت ماشین‌آلات راه‌سازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه‌ی مدلی برای محاسبه‌ی ارزش مشتری (C‌L‌V) در صنعت ماشین‌آلات راه‌سازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه‌ی مدلی برای محاسبه‌ی ارزش مشتری (C‌L‌V) در صنعت ماشین‌آلات راه‌سازی :

تعداد صفحات :۱۳

در این نوشتار برای محاسبه‌ی ارزش دوره‌ی عمر مشتریان در صنعت ماشین‌های راه‌سازی مدلی ارائه شده است. برای این کار سعی شده ابتدا مشتریانِ دارای ویژگی‌های رفتاری یکسان شناسایی و دسته‌بندی شوند. سپس کتب، مقالات و تحقیقات پیشین بررسی، و مدل‌های ارائه‌شده برای محاسبه‌ی ارزش مشتریان در کسب‌وکارهای مختلف شناسایی شد. این مدل‌ها براساس تناسب‌شان با صنعت ماشین‌آلات راه‌سازی با یکدیگر مقایسه شده و مناسب‌ترین الگوی هماهنگ با صنعت ماشین‌آلات راه‌سازی شناسایی و ارائه شد. سپس الگوی مشخصی برای محاسبه‌ی پارامترهای ورودی ارزش مشتری در روش منتخب براساس دسته‌بندی مشتریان ارائه می‌شود. در نهایت این روش برای دسته‌بندی و محاسبه‌ی ارزش مشتریان یکی از شرکت‌های ایرانیِ عرضه‌کننده ماشین‌آلات راه‌سازی به کار برده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.