مقاله ارائه‌ی الگویی برای ارزیابی عملکرد مراکز خدمات درمانی با استفاده از B‌S‌C و تلفیق آن با روش F‌A‌N‌P (مطالعه‌ی موردی: بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارائه‌ی الگویی برای ارزیابی عملکرد مراکز خدمات درمانی با استفاده از B‌S‌C و تلفیق آن با روش F‌A‌N‌P
(مطالعه‌ی موردی: بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه‌ی الگویی برای ارزیابی عملکرد مراکز خدمات درمانی با استفاده از B‌S‌C و تلفیق آن با روش F‌A‌N‌P
(مطالعه‌ی موردی: بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه‌ی الگویی برای ارزیابی عملکرد مراکز خدمات درمانی با استفاده از B‌S‌C و تلفیق آن با روش F‌A‌N‌P
(مطالعه‌ی موردی: بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه‌ی الگویی برای ارزیابی عملکرد مراکز خدمات درمانی با استفاده از B‌S‌C و تلفیق آن با روش F‌A‌N‌P
(مطالعه‌ی موردی: بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر) :

تعداد صفحات :۱۳

بسیاری از دغدغه‌های حاکمیت در حوزه‌ی سلامت در مراکز خدمات درمانی متبلور می‌شود و اصلاح نظام سلامت بدون پرداختن به این مراکز و بهبود عملکرد آن‌ها مقدور نخواهد بود. از همین رو در هر کشوری «خدمات درمانی»از ارکان نظام سلامت محسوب می‌شود. کارت امتیازی متوازن (B‌S‌C) یکی از مدرن‌ترین چارچوب‌های ارزیابی عملکرد است که علاوه بر بعد مالی،ابعاد غیر مالی را نیز در مدل ارزیابی لحاظ می‌کند. رویکرد F‌A‌N‌P (F‌A‌N‌P) یکی از مدل‌های ریاضی برای تصمیمات چندمتغیره است که امروزه کاربردهای فراوانی در تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان دارد. در این تحقیق با استفاده از رویکردی تلفیقی کارت امتیاری متوازن و فرایند تحلیل شبکه‌یی فازی نسبت به ارزیابی یکی از مراکز درمانی )بیمارستان امام سجاد( در شهر رامسر اقدام شد. نتایج تحقیق نشان می‌دهد که در میان دیدگاه‌هایکارت امتیازی متوازن در مراکز درمانی، دیدگاه مشتریان از برتری نسبت به سایر دیدگاه‌ها برخوردار است. همچنین در میان زیرمعیارها نیز میزان رضایت‌مندی بیماران و همراهان، سود عملیاتی و سهم بازار اهمیت به‌سزایی در عملکرد مراکز خدمات درمانی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.